گمانه‌زنی درباره سرنوشت نیمکت سپاهان

گمانه‌زنی درباره سرنوشت نیمکت سپاهان

پایگاه خبری فوتبالی- در فاصله دو روز مانده به بازی مهم سپاهان مقابل استقلال، گمانه‌زنی‌هایی درباره سرنوشت نیمکت سپاهان در فصل آینده مطرح شده است.

به گزارش فوتبالی، در روزهایی که سپاهان درگیر لیگ قهرمانان آسیا بود، این خبر مطرح شد که اگر محرم نویدکیا نتواند تیمش را به مرحله حذفی لیگ قهرمانان برساند، احتمال تغییر روی نیمکت این تیم وجود خواهد داشت.

اگرچه مدیران سپاهان در چند وقت اخیر، از سرمربی تیمشان حمایت کرده‌اند اما اخباری که در برخی رسانه‌ها منتشر شده نشان می‌دهد که شاید فصل آینده شاهد حضور مربی دیگری به جز محرم روی نیمکت تیم اصفهانی باشیم.

دیروز بود که یکی از رسانه‌ها مدعی شد سپاهان مذاکراتش با فلیکس ماگات معروف را شروع کرده و این احتمال وجود دارد که این مربی سرشناس آلمانی، جای نویدکیا را روی نیمکت سپاهان بگیرد.

در شرایطی که صحبت از حضور مربیان سرشناس داخلی و حتی الکس نوری هم در اصفهان مطرح شده، امروز اسم پائولو سرجیو به عنوان گزینه جدید سپاهان مطرح شد. سرمربی فعلی پورتیموننزه پرتغال که سابقه کار در لیگ برتر و هدایت صنعت نفت آبادان را دارد، در بازار گمانه‌زنی‌ها به سپاهان لینک شده و باید دید نهایتا تصمیم مدیران سپاهان برای فصل آینده چه خواهد بود و آنها به محرم نویدکیا اعتماد خواهند کرد یا اینکه سراغ مربی دیگری خواهند رفت.

به این نکته هم اشاره کنیم که مطرح شدن نام گزینه‌های جانشینی نویدکیا در آستانه بازی حساس سپاهان مقابل استقلال هم اتفاق عجیبی است.

1984