بارسلونا جانشین دی‌یونگ را انتخاب کرد

بارسلونا جانشین دی‌یونگ را انتخاب کرد

پایگاه خبری فوتبالی - نشریه آس گزارش داده است که بارسلونا با کارلوس سولر برای انتقال 20 میلیون یورویی این هافبک به توافق رسیده است.

به گزارش فوتبالی، سولر تا 2023 با والنسیا قرارداد دارد و به همین خاطر با توجه به این که قراردادش تمدید نشده، والنسیا چاره ای جز فروختنش در تابستان ندارد تا او را رایگان از دست ندهد. بارسلونا بدین ترتیب در نظر دارد که سولر را به عنوان جایگزین فرنکی دی یونگ به خدمت بگیرد. هافبک هلندی رابطه چندان خوبی با ژاوی هرناندز ندارد و با توجه به این که در این فصل نقش پررنگی با مربی بارسا نداشته، به دنبال جدایی است. بارسلونا روی درآمد 70 میلیون یورویی از فروش دی یونگ حساب می کند که منچستریونایتد و بایرن مونیخ جدی ترین مشتریانش هستند.

بارسلونا برای خرید سولر چراغ سبز نشان داده است. در حقیقت ارزش این بازیکن در سایت ترانسفرمارکت 50 میلیون یوروست اما والنسیا چاره ای جز فروختنش در تابستان آینده ندارد چرا که در غیر این صورت او را در سال 2023 رایگان از دست بدهند. سولر در المپیک توکیو نیز حضور داشت و به همین خاطر رابطه خوبی با بازیکنانی نظیر پدری و اریک گارسیا دارد. بارسایی ها تصور می کنند که او بهترین جایگزین ممکن برای دی یونگ خواهد بود.

بدین ترتیب سولر می تواند در کنار بوسکتس و پدری خط هافبک بارسلونا را تکمیل کند و بدین ترتیب دی یونگ هم راهی مقصد بعدی خود می شود.

البته باشگاه والنسیا در بیانیه ای این خبر را تکذیب کرده است و مدعی شده اند که روی تمدید قرارداد سولر کار می کنند.

4125