غایبان ویژه بازی پرسپولیس – پیکان

غایبان ویژه بازی پرسپولیس – پیکان

پایگاه خبری فوتبالی- نبرد پرسپولیس و پیکان در ورزشگاه آزادی در غیاب 3 غایب ویژه برگزار می‌شود.

به گزارش فوتبالی، نکته قابل توجه این دیدار غیبت گلزنان بازی رفت در جدال برگشت دو تیم خواهد بود. در دیدار دو تیم در بازی رفت که به میزبانی پیکان و با نتیجه 3 بر یک به سود قرمزها خاتمه یافته بود گل‌های پرسپولیس در آن بازی توسط مهدی ترابی، عیسی آل‌کثیر و علی شجاعی به ثمر رسید و تک گل پیکان نیز در دقایق پایانی توسط کوشکی از روی نقطه پنالتی به دست آمد.

 در نبرد چهارشنبه شب هیچ کدام از گلزنان این بازی در ترکیب اصلی تیم‌هایشان در بازی برگشت حضور نخواهند داشت. عیسی آل‌کثیر به دلیل پار‌گی رباط صلیبی مصدوم شده و ماه‌هاست بازی نمی‌کند، مهدی ترابی از این مسابقه به دلیل 4 کارته بودن محروم است و علی شجاعی دوباره نیمکت‌نشین شده و جایش را به سعید آقایی در ترکیب اصلی خواهد داد هر چند شانس این را دارد تا به‌عنوان بازیکن ذخیره وارد میدان شود. در نقطه مقابل نیز علیرضا کوشکی هافبک خلاق پیکان در نیم فصل به فولاد پیوست و در بازی برگشت حاضر نیست.

به همه این‌ها باید غیبت یحیی گل‌محمدی را نیز در کنار زمین اضافه کرد که به دلیل اتفاقات ناشی از بازی مقابل استقلال در دربی پایتخت باید از روی سکوها نظاره‌گر این بازی باشد.

7655