ستاره بلژیکی-برزیلی الدحیل، بهترین بازیکن لیگ قهرمانان آسیا

ستاره بلژیکی-برزیلی الدحیل، بهترین بازیکن لیگ قهرمانان آسیا

پایگاه خبری فوتبالی- ستاره برزیلی الدحیل عنوان بهترین بازیکن دور گروهی لیگ قهرمانان در منطقه غرب آسیا را به خودش اختصاص داد.                                    

به گزارش فوتبالی، بر اساس آمار کنفدراسیون فوتبال آسیا که پس از پایان مرحله گروهی اعلام شد، ادمیلسون جونیور، وینگر تیم الدحیل به عنوان بهترین بازیکن مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا انتخاب شد. الدحیل که با ۱۵ امتیاز مقتدرانه به مرحله یک هشتم نهایی راه یافته، امیدوار است با ادامه درخشش بازیکنانش به مراحل بالاتر این رقابت‌ها هم برسد.

البته این تنها عنوان ادمیلسون نیست. او به واسطه نمایش‌های کم‌نظیرش نقش زیادی در موفقیت الدحیل در این مسابقات و دستیابی به یکی از بهترین حضورهای خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا داشت.

او با هشت گل زده علاوه بر دادن سه پاس گل، عنوان بهترین گلزن مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را نیز به دست آورد. مرحله گروهی‌ای که الدحیل با دسته‌ای از بازیکنان شاخص با جلوداری ادمیلسون با موفقیت آن را پشت سر گذاشت. به جز ادمیلسون با هشت گل زده در شش مسابقه، نمی‌توان از تاثیر مایکل اولونگا مهاجم کنیایی الدحیل، بهترین گلزن این فصل لیگ قطر با ۲۲ گل و همچنین معز به راحتی گذشت. علی بهترین گلزن تیم ملی، عاصم مدبو، کریم بوزیاف، فرجانی ساسی، همچنین درخشش بسام الراوی مدافع و صلاح زکریا دروازه بان الدحیل همگی در این راه به قرمزها کمک کردند تا با هدایت هرنان کرسپو سرمربی آرژانتینی و مشهورشان یکی از بهترین عملکردهای این فصل رقابت‌ها را به نام خودشان ثبت کنند.

9719