آینده روشن مسی در پاریسن ژرمن

آینده روشن مسی در پاریسن ژرمن

پایگاه خبری فوتبالی - مائوریسیو پوچتینو سرمربی آرژانتینی پاریسن ژرمن مدعی است که لیونل مسی به طور قطع در این باشگاه به موفقیت‌های زیادی خواهد رسید. 

به گزارش فوتبالی، در تابستان گذشته، لیونل مسی پس از 17 فصل افتخار آفرینی و رکوردزنی در لباس بارسلونا، به خاطر شرایط وخیم مالی این باشگاه، نتوانست قراردادش را تمدید کند و به صورت رایگان به پی‌اس‌جی پیوست. اما فصل اول او در پاریس اصلا مورد پسند هواداران این تیم قرار نگرفت و آن‌ها در مراسم جشن قهرمانی به هو کردن این فوق ستاره آرژانتینی پرداختند. 

به نقل از سایت گل، مائوریسیو پوچتینو سرمربی سابق تاتنهام در گفت و گویی با RMC Sport در حمایت از مسی گفت: "ما راجع به یک بازیکن معمولی صحبت نمی‌کنیم. بلکه داریم درباره کسی که در یک سطح با مارادونا قرار دارد، حرف می‌زنیم. مشخص است که انتقال او از بارسلونا به پاریسن ژرمن یک تغییر بزرگ بود و او نیاز به زمان برای وفق پیدا کردن با شرایط داشت. برخی از شرایط باعث شد تا او احساس راحتی که در بارسلونا داشت را در این شهر احساس نکند."

"قضاوت کردن مسی عادلانه نیست. من هیچ شکی به توانایی‌های او ندارم. فصل آینده برای او کاملا متفاوت خواهد بود. او در این فصل به یادگیری فرهنگ و زبان جدید پرداخت. همچنین خودش را با زندگی در پاریس تطبیق داد. مطمئنم که آینده روشنی در پاریس در انتظار اوست."

4416