وضعیت مبهم ستاره رئال مادرید برای دیدار برگشت مقابل منچسترسیتی

وضعیت مبهم ستاره رئال مادرید برای دیدار برگشت مقابل منچسترسیتی

پایگاه خبری فوتبالی - حضور داوید آلابا ستاره اتریشی رئال مادرید برای دیدار برگشت با منچسترسیتی در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. 

به گزارش فوتبالی، چهارشنبه شب تیم‌های رئال مادرید و منچسترسیتی از دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در استادیوم اتحاد مقابل هم صف آرایی کردند. دیدار رفت دو تیم با پیروزی چهار بر سه سیتیزن‌ها به پایان رسید و حالا لوس بلانکوس برای رسیدن به فینال لیگ قهرمانان، باید مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر انگلیس را در خانه شکست دهد. 

در روز شنبه کهکشانی‌ها موفق شدند با پیروزی چهار بر صفر مقابل اسپانیول، سی و پنجمین قهرمانی لالیگای خود را جشن بگیرند. آن‌ها در روز یک شنبه جهت آماده‌سازی برای مقابله با منچسترسیتی به تمرینات بازگشتند، اما حالا گفته می‌شود که داوید آلابا شانس کمی برای حضور در میدان خواهد داشت. این مدافع اتریشی سابق بایرن مونیخ در تمرین روز یک شنبه نتوانست به همراه دیگر هم تیمی‌هایش کار کند و به صورت انفرادی به بدنسازی و ریکاوری پرداخت. حالا منابع نزدیک به باشگاه رئال مدعی هستند که آنچلوتی می‌خواهد تا آخرین لحظه برای داوید آلابا صبر کند و صبح روز چهارشنبه جلسه‌ای با خود این بازیکن برگزار خواهد کرد تا وضعیتش را مورد بررسی قرار دهد. 

ادن هازارد و گرت بیل غایبان آنچلوتی در روز چهارشنبه خواهند بود.

4416