سه جلسه محرومیت احتمالی برای حرکت عجیب مهاجم اورتون

سه جلسه محرومیت احتمالی برای حرکت عجیب مهاجم اورتون

پایگاه خبری فوتبالی - ریچارلیسون مهاجم اورتون احتمالا به خاطر پرتاب شی دودزا به درون جمعیت در خوشحالی بعد از گلش با محرومیتی سنگین مواجه می شود.

به گزارش فوتبالی، ریچارلیسون به خاطر خوشحالی بعد از گل خود با محرومیتی سه جلسه ای مواجه خواهد شد. اورتون توانست مقابل چلسی سه امتیاز کلیدی را کسب کند و بازیکن برزیلی توانست گلی مهم را به ثمر برساند. در حین خوشحالی بعد از گل،  یک نفر شی دودزا به درون زمین پرتاب کرد که ریچارلیسون تصمیم گرفت که همان را به درون جمعیت پرتاب کند. اشتباه سزار ازپیلیکوئتا باعث شد تا اورتون بتواند گل مهمی را به ثبت برساند و سه امتیاز کلیدی را به دست بیاورد. کسی نمی داند که بعد از پرتاب شی دودزا توسط ریچارلیسون به درون جمعیت چه اتفاقی رخ داده است.

یکی از سخنگویان باشگاه اورتون در این باره توضیح داده است:" ماجرا را بررسی می کنیم اما تا جایی که مطلع هستیم، هدف ریچارلیسون این بوده که آن شی را به بیرون از زمین پرتاب کند."

کمیته انضباطی لیگ انگلیس پس از بررسی گزارش کوین فرند داور بازی در این باره تصمیم خواهد گرفت هر چند که با توجه به این که مدارک ویدیویی در مورد این صحنه واضح است، تصمیم  گیری چندان مشکل نیست. اگر ریچارلیسون با محرومیت سه جلسه ای مواجه شود، شانس های اورتون برای بقا در لیگ انگلیس کاهش می یابد.

4125