پدر ستاره چلسی شایعات را داغ کرد

پدر ستاره چلسی شایعات را داغ کرد

پایگاه خبری فوتبالی - کریستین پولیشیچ ستاره آلمانی چلسی در این فصل 33 بازی داشته اما هفده تایش به عنوان نیمکت نشین بوده است که دلیلش مصدومیت یا کرونا نبوده است.

به گزارش فوتبالی، پولیشیچ در این فصل از نظر توخل اغلب نیمکت نشین بوده است و در این فصل هرگز 90 دقیقه بازی نکرده است. مربی آلمانی گزینه هایی نظیر ورنر، مونت و هاورتز را در خط حمله ترجیح می دهد و بدین ترتیب بازیکن آمریکایی در کنار زیاش و لوکاکو اغلب نیمکت نشین بوده اند.

همان طور که رئال مادرید با انتخاب هازارد به عنوان جانشین رونالدو مرتکب اشتباه شد، به نظر می رسد که چلسی هم با انتخاب بازیکن آمریکایی به عنوان جانشین بازیکن بلژیکی به بن بست خورده است. پولیشیچ 23 ساله دو سال و نیم پیش با 60 میلیون یورو به چلسی ملحق شد اما روند پیشرفت خوبی نداشته است. این بازیکن از نیمکت نشینی خسته شده است و گاتزتا دلوا اسپورت از انتقال احتمالی وی به یوونتوس به عنوان جانشین دیبالا خبر داده بود.

حالا مارک پدر پولیشیچ نیز در مورد اینده وی تردید ایجاد کرده است و در پیامی ابهام آمیز نوشت:" نکته غم انگیز این است که عاشق باشگاه، هم تیمی هایش و لندن است. با قلب و وجودش تلاش می کند و یک حرفه ایست. به جلو نگاه می کند و شش ماه بزرگ را پیش روی خود دارد."

4125