عکس؛ جشن خیابانی دیوانه‌وار هواداران ترابزون اسپور

عکس؛ جشن خیابانی دیوانه‌وار هواداران ترابزون اسپور

پایگاه خبری فوتبالی - شنبه بعد از قهرمانی ترابزون اسپور در لیگ ترکیه که برای اولین بار در 38 سال اخیر به دست آمده بود، تصاویر فوق العاده ای در شهر ترابزون به ثبت رسید.

به گزارش فوتبالی، ترابزون اسپور پس از تساوی مقابل آنتالیا اسپور قهرمانی خود را در لیگ ترکیه نهایی کرد. ترابزون برای هفتمین بار در تاریخش قهرمان ترکیه شد که البته برای اولین بار از فصل 84-1983 تا کنون فاتح لیگ شدند. ده ها هزار هوادار ترابزون اسپور به خیابان ها آمدند و یک جشن باشکوه در خیابان ها برگزار شد.

هزاران هوادار در حالی که موسیقی پخش می شد، شادی می کردند و از این قهرمانی خوشحال بودند.  حتی برخی هواداران روی چراغ های راهنمایی و رانندگی نشسته بودند تا دید بهتری نسبت به این جشن داشته باشند. در پایان بازی بسیاری از هواداران وارد زمین شدند و البته در جشن قهرمانی، مواد آتش زا هم به درون زمین پرتاب شد.

مارک همشیک بازیکن سابق ناپولی که در حال حاضر در ترابزون بازی می کند، در پایان بازی گفت:" برای اولین بار در عمرم قهرمان لیگ شدم. هرگز انتظارش را نداشتم که قهرمان شویم اما این کار را کردیم. این که باعث خوشحالی هواداران شویم، حس فوق العاده ای دارد."

4125