واکنش پیولی به 3 بازی پیش رو تا کسب اسکودتو/ میلان در چه صورت قهرمان می‌شود؟

واکنش پیولی به 3 بازی پیش رو تا کسب اسکودتو/ میلان در چه صورت قهرمان می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی ایتالیایی روسونری در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی با فیورنتینا شرکت کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه DAZN، استفانو پیولی پس از کسب پیروزی یک بر صفر میلان برابر فیورنتینا مصاحبه‌ای با خبرنگاران رسانه‌ها انجام داد. میلان حالا به لطف این پیروزی در صدر جدول و بالاتر از اینتر قرار دارد. صحبت‌های پیولی در این نشست خبری را در ادامه می‌خوانید:

در رابطه با بازی؟

"ما برابر تیمی بازی کردیم و جنگیدیم که مشکلاتی برای ما ایجاد کرد. خطرناک بودیم و این گام رو به جلوی دیگر است که برای ما و هوادارانمان رضایت‌بخش می‌باشد. از سه‌شنبه به بازی بعدی خودمان فکر می‌کنیم."

احساس شما در کنار زمین پس از به ثمر رسیدن گل پیروزی؟

"تسکین فوق‌العاده‌ای بود. ما چندین موقعیت گلزنی خوب داشتیم. روحیه و نگرش درستی داشتیم و در قالب یک تیم به کارمان ادامه دادیم. در بازی‌های این چنینی همیشه کمی تنش وجود دارد و ما برای زدن گلی بسیار ارزشمند مبارزه کردیم. بازیکنان با وجود این‌که بسیار جوان هستند کارشان را به خوبی انجام می‌دهند."

سه بازی پایانی تا تعیین سرنوشت اسکودتو و مشخص شدن قهرمان؟

"حالا ما سه بازی بسیار سخت در پیش روی داریم و مهم‌ترین چیز این است که ما هنوز پنج امتیاز بیشتر از فصل قبل خودمان کسب کرده‌ایم. هدف ما این است که نسبت به فصل گذشته خودمان امتیازات بیشتری کسب کنیم و سپس ببینیم که در کجا خواهیم بود. بازی به بازی پیش برویم."

میلان در مصاف بعدی خود در یک دیدار خارج از خانه به مصاف هلاس ورونا خواهد رفت که یک دیدار سرنوشت‌ساز دیگر محسوب می‌شود. در صورتی که میلان از سه بازی آینده یک تساوی و دو پیروزی کسب کند، صرف‌نظر از نتایج اینتر، قهرمان اسکودتو خواهد شد.

9404