انتقاد تند سمیر نصری از ستاره پرتغالی شیاطین‌سرخ: کمبود دارد!

انتقاد تند سمیر نصری از ستاره پرتغالی شیاطین‌سرخ: کمبود دارد!

پایگاه خبری فوتبالی - سمیر نصری، هافبک سابق تیم ملی فوتبال فرانسه و باشگاه آرسنال و منچستر سیتی انگلیس که از منتقدان ستاره ملی‌پوش پرتغالی شیاطین سرخ به شمار می‌رود، این بازیکن را اورریتد خواند!

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه Canal+، برونو فرناندز در کسب نتیجه باخت هفته گذشته باشگاه منچستر یونایتد مقابل آرسنال لندن نقش مهمی را داشت. این ستاره پرتغالی خط حمله شیاطین سرخ می‌توانست با به ثمر رساندن و گل کردن ضربه پنالتی خود، مسابقه را به تساوی بکشاند اما ضربه‌ای که به توپ وارد کرد، باعث شد توپ به تیرک دروازه برخورد کند و راهی خارج از زمین مسابقه شود.

حالا و بعد از گذشت چند روز از آن دیدار، سمیر نصری، هافبک سابق تیم ملی فوتبال فرانسه و ستاره پیشین خط میانی باشگاه‌هایی همانند آرسنال و منچستر سیتی انگلستان که هم‌اکنون به عنوان کارشناس در شبکه‌های تلویزیونی و رسانه‌های مختلف انگلیسی فعالیت می‌کند، در خصوص ستاره خط حمله و ملی‌پوش پرتغالی شیاطین سرخ می‌گوید: "من طرفدار برونو فرناندز نیستم. این بازیکن آمار خوبی را به ثبت رسانده اما اگر بازی او را از ابتدا تا انتها تماشا کنید، متوجه می‌شوید که او در بسیاری از مسائل کمبود دارد!"

بازیکن محبوب تئاتر رویاها در رقابت‌های فصل جاری چهل و دو بار با پیراهن این تیم سرخ‌پوش شهر منچستر به میدان مسابقات رفته و موفق شده که ۹ گل به ثمر برساند و چهارده پاس گل نیز برای هم‌تیمی های خود ارسال کند.

9404