وضعیت مبهم ستاره جوان کروات در مونیخ با مصدومیتی بدموقع

وضعیت مبهم ستاره جوان کروات در مونیخ با مصدومیتی بدموقع

پایگاه خبری فوتبالی - بعد از شروعی درخشان، اوضاع برای مدافع جوان و کروات باواریایی‌ها خوب پیش نمی‌رود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه اشپورت وان در کشور آلمان، جوزف استانیسیچ، بازیکن تیم ملی فوتبال کرواسی و مدافع باشگاه بایرن مونیخ آلمان در ابتدای رقابت‌های فصل جاری با چند حضور در ترکیب بازیکنان بایرن مونیخ توانست خود را به عنوان یک پدیده در سمت راست خط دفاعی تیم مونیخی مطرح کند.

جوزف استانیسیچ سپس با مقامات باشگاه بایرن مونیخ آلمان یک قرارداد حرفه‌ای امضا کرد و حتی به تیم ملی بزرگسالان کشورش کرواسی هم دعوت شد؛ اما با شروع سال جدید و ابتلا به ویروس کووید نوزده و بیماری کرونا و مصدومیت، وضعیت برای این بازیکن کروات کاملا متفاوت شده است.

طبق گزارش خبرنگار رسانه آلمانی اشپورت وان، جوزف استانیسیچ دیگر مد نظر یولیان ناگلزمان، سرمربی جوان و آلمانی بایرن مونیخ قرار ندارد و به ندرت در فهرست نهایی این تیم مونیخی قرار می‌گیرد. هم‌چنین مدیران و مسئولان باشگاه بایرن مونیخ آلمان نیز گویا اعتقاد خاصی به این بازیکن کروات نداشته و پروسه جذب و به خدمت گرفتن نصیر مزرویی، مدافع ملی‌پوش و مراکشی باشگاه هلندی آژاکس آمستردام هم کار را برای ادامه حضور و همکاری جوزف استانیسیچ کروات با مونیخی‌ها سخت‌تر از گذشته خواهد کرد.

در جلسه آخر فصل میان سرمربی و مدیران باشگاه بایرن مونیخ آلمان، اگر یولیان ناگلزمان واقعا به این بازیکن جوان و کروات خط دفاعی تیم خود اعتماد نداشته باشد، مدیران و مقامات باشگاه بایرن مونیخ نیز ممکن است که به فکر قرض دادن یا حتی فروش جوزف استانیسیچ بیفتند.

9404