بونوچی در واکنش به انجام بریس در سالروز تولدش: بهتر از این نمی‌شد!

بونوچی در واکنش به انجام بریس در سالروز تولدش: بهتر از این نمی‌شد!

پایگاه خبری فوتبالی - مدافع با تجربه و ملی‌پوش ایتالیایی بیانکونری که دو گل این تیم را در بازی دیروز مقابل ونتزیا به ثمر رساند، با خبرنگاران رسانه‌ها صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های ایتالیایی، از نظر او، گلزنی برای یوونتوس در هر شرایط و فرصتی زیباست، اما مطمئنا اگر در روز تولدت و در حالی که بازوبند کاپیتانی این تیم را بر بازو بسته باشی و موفق شوی با دو گل خود، تیمت را به سه امتیاز مهم و حساس دیدار برسانی، حس زیبا و متفاوتی را تجربه خواهی کرد.

لئوناردو بونوچی در دیدار روز گذشته یوونتوس برابر ونتزیا توانست مرد برتر و چهره اول مسابقه باشد؛ مصافی که با نتیجه دو بر یک به سود بیانکونری به پایان رسید.

مدافع با تجربه تیم ملی فوتبال ایتالیا و باشگاه یوونتوس تورین در واکنش به زدن دو گل در این دیدار به خبرنگاران رسانه‌ها گفت: "این موضوع غیر ممکن است که بتوانید حسی که در زمان بستن بازوبند کاپیتانی این تیم بر بازوی خود پیدا می‌کنید را پنهان کنید. زیاد به عنوان کاپیتان به زمین نرفتم اما هر بار که رفتم، می‌دانم که باید سعی کنم نمونه باشم. هر زمان که با این پیراهن به میدان می‌روید، باید بهترین عملکرد را داشته باشید. هدف همیشه پیروزی است."

کاپیتان با سابقه و ملی‌پوش بانوی پیر در دیدار مقابل ونتزیا در ادامه صحبت‌های خود گفت: "در رقابت‌های فصل جاری کمی بهم ریخته عمل کردیم و در عین حال نیز با شرایط پیچیده‌ای روبه‌رو بودیم؛ اما می‌بینید که اگر حتی دو تا چهار امتیاز بیشتر داشتیم، می‌توانستیم برای کسب اسکودتو و قهرمانی در سری آ مبارزه کنیم."

لئوناردو بونوچی در پایان صحبت‌های خود در واکنش به درخشش و انجام بریس برای بیانکونری در سالگرد تولد خود نیز چنین گفت: "سالروز تولدم؟ تصور می‌کنم که نمی‌توانستم بهتر از این تولدم را جشن بگیرم."

9404