حواشی فینال لیگ بسکتبال/ بی‌نظمی در مدیریت هواداران!

حواشی فینال لیگ بسکتبال/ بی‌نظمی در مدیریت هواداران!

پایگاه خبری فوتبالی- فدراسیون بسکتبال ایران در مدیریت هواداران دو تیم، نتوانست به اطلاعیه‌ای که منتشر کرد عمل کند.                                             

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایسنا، بازی چهارم فینال لیگ برتر بسکتبال مردان ایران قرار است از ساعت ۲۰:۳۰ امروز (یک‌شنبه) ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ در سالن آزادی برگزار شود که حدودا یک ساعت پیش از آغاز این دیدار، هواداران دو تیم پشت درهای استادیوم آزادی تجمع کرده‌اند.

طبق اعلام فدراسیون بسکتبال حضور هر تماشاگر منوط به ثبت مشخصات وی در سامانه ملی فدراسیون است و باشگاه‌ها باید از حضور افراد بیشتر از حد مجاز جلوگیری می‌کردند که این اقدام صورت نگرفته بود تا مأموران حراست مقابل درهای استادیوم شاهد ازدحام زیادی باشند.

طبق اعلام فدراسیون حضور بانوان تنها محدود به ملی پوشان، کادر داوران، مربیان تیم‌های ملی و همچنین خانواده بازیکنان و کادرفنی دو تیم بود که بر خلاف این موضوع، زنان نیز برای حضور در سالن پشت درهای استادیوم حضور داشتند اما از ورود آن‌ها به سالن جلوگیری شد.  

اسامی هواداران برای حضور در سالن به ماموران حراستی که جلوی ورودی سالن قرار داشتند اعلام شده بود و ماموران با خواندن نام تماشاگران اجازه ورود آن‌ها به سالن را می‌دادند که  همین مسئله باعث ازدحام زیادی برابر درهای سالن شده بود و حتی ورود خبرنگاران به سالن را نیز سخت می‌کرد.

در حالی اعلام شده بود هر تیم حدود ۵۰ تماشاگر می‌تواند داشته باشد، با این وجود باز هم تعداد هواداران حاضر در سالن تیم شهرداری گرگان نزدیک به ۱۵۰ نفر است که لحظه به لحظه تعداد آن‌ها افرایش می‌یابد.

حضور برخی افراد متفرقه در جایگاه خبرنگاران نیز ظرفیت صندلی‌های این جایگاه را پر کرده بود و برای اصحاب رسانه جایی برای مستقر شدن و پوشش خبری بازی وجود نداشت.

9719