افزایش اختلاف روسونری و تثبیت جایگاه صدرنشینی

افزایش اختلاف روسونری و تثبیت جایگاه صدرنشینی

پایگاه خبری فوتبالی - میلان در یک دیدار خانگی مقابل فیورنتینا به پیروزی یک بر صفر دست پیدا کرد تا اختلافش را با اینتر به 5 امتیاز افزایش دهد. 

به گزارش فوتبالی، در ادامه هفته سی و پنجم سری آ ایتالیا، تیم‌های میلان و فیورنتینا از ساعت 17:30 به وقت تهران در استادیوم سن سیرو مقابل هم صف آرایی کردند. پیش از شروع این دیدار، میلان با 2 امتیاز اختلاف نسبت به اینتر در صدر جدول قرار داشت و فیورنتینا با 56 امتیاز در جایگاه هفتم. استفانو پیولی به خوبی می‌دانست که امتیاز از دست دادن در این بازی، ممکن است به قیمت از دست رفتن قهرمانی برای آن‌ها تمام شود. 

در نیمه اول شاهد بازی سرد و کسل کننده‌ای بودیم. توپ بیشتر در وسط زمین در جریان بود و موقعیت‌های خطرناکی روی دروازه‌ها خلق نمی‌شد و بدین ترتیب، نیمه اول با تساوی بدون گل خاتمه یافت. 

در نیمه دوم روسونری بازی را هجومی آغاز کرد و در همان دقایق اولیه چند فرصت خوب گلزنی نیز خلق کرد. در ادامه میلان موفق شد در دقیقه 82، با ضربه رافائل لیائو قفل دروازه ویولا را باز کند و در نهایت استفانو پیولی با پیروزی یک بر صفر به سه امتیاز ارزشمند این بازی دست پیدا کرد. با این برد، میلان 77 امتیازی شد. 

4416