لمپارد و شکست دادن تیمی که او را اسطوره خود می‌داند!

لمپارد و شکست دادن تیمی که او را اسطوره خود می‌داند!

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته سی و پنجم از رقابت های لیگ برتر انگلیس، اورتون و چلسی در ورزشگاه گودیسون پارک به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی با پیروزی یک بر صفر اورتون به پایان رسید تا شاگردان فرانک لمپارد چلسی را شکست دهند.

به گزارش فوتبالی، اورتون در تلاش است تا از منطقه سقوط نجات پیدا کند و این پیروزی می تواند کمک زیادی به اورتون کند. به خصوص اینکه در هفته های پایانی لیگ برتر انگلیس هستیم و رقابت برای بقا در لیگ برتر انگلیس بسیار نزدیک پیش می رود. اورتون با رافائل بنیتز اوضاع خوبی نداشت و اکنون با لمپارد برای بقا تلاش می کند.

چلسی تیمی است که فرانک لمپارد روزی کاپیتان آن بوده است و سالیان سال در آن جا بازی کرده است و به نوعی چلسی از لمپارد به عنوان اسطوره خود یاد می کند اما اکنون فرانک لمپارد در قامت سرمربی اورتون، چلسی را شکست داد. لمپارد دوران ناموفقی در چلسی به عنوان سرمربی داشت اما اکنون با اورتون توانست تیم محبوب خود را شکست دهد.

تک گل اورتون را در این بازی ریچارلیسون در دقیقه 47 به ثمر رساند تا با گلزنی ستاره برزیلی، چلسی طعم شکست را در این دیدار بچشد و اورتون با کسب سه امتیاز به ماندن امیدوار شود.

1470