عکس؛ آنچلوتی با سیگار برگ کنار ستارگان رئال مادرید

عکس؛ آنچلوتی با سیگار برگ کنار ستارگان رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - کارلو آنچلوتی مربی ایتالیایی رئال مادرید شب گذشته به اولین مربی تاریخ فوتبال تبدیل شد که در هر پنج لیگ بزرگ یعنی اسپانیا، فرانسه، آلمان، ایتالیا، انگلیس به قهرمانی می رسد.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید در دوره دومش در رئال مادرید توانست فاتح لالیگا شود آن هم در حالی که در شروع فصل انتظارات زیادی از رئال وجود نداشت چرا که رئال در تابستان قبلی چندان تقویت نشده بود اما با این وجود رئال در فاصله چهار بازی به پایان به قهرمانی لالیگا رسید و در حال حاضر نیز در حالی در دور برگشت نیمه نهایی چمپیونزلیگ به مصاف سیتی می رود که در بازی رفت با نتیجه چهار بر سه شکست خورده است و باید در برنابئو کامبک بزند.

آنچلوتی محبوبیت زیادی در میان بازیکنانش دارد چرا که یکی از ویژگی های همیشگی او مربوط به خوش برخوردی و خوش رفتاری با بازیکنانش است. کارلتو در پایان بازی رئال مادرید و اسپانیول در جشن قهرمانی تیمش شرکت کرد. کارلو تصویر جالبی از خودش با سیگار برگ یا به قول این روزی ها با "استیل گنگ"منتشر کرده که سه جوان برزیلی رئال یعنی میلیتائو، وینیسیوس و رودریگو و همچنین داوید آلابا نیز در مقابل دوربین ژست گرفته اند تا تصویری جالب ثبت شود.

4125