خاطره زیبایی که رایولا اجازه تعریف کردنش را نمی‌داد

خاطره زیبایی که رایولا اجازه تعریف کردنش را نمی‌داد

پایگاه خبری فوتبالی - مینو رایولا ایجنت سرشناس ایتالیایی که روز گذشته درگذشت، تاثیر عمیقی در دنیای فوتبال گذاشت.

به گزارش فوتبالی، سبک کاری او و نحوه ارتباطش با باشگاه ها و همچنین روند مذاکرات و کمیسیون های نجومی که دریافت می کرد، تاثیر بزرگی در دنیای فوتبال گذاشت. اما حالا و پس از درگذشتش برخی از نزدیکانش نکات جالب را در موردش گفته اند.

والتر ساباتینی مدیر ورزشی تیم ایتالیایی سالرنیتانا است، تیمی که برای بقا در لیگ ایتالیا می جنگد. ساباتینی در پیامی در شبکه های اجتماعی خاطره زیبایی را از رایولا نقل کرده است. وی که تجربه کار در لاتزیو، پالرمو، رم، اینتر، سمپدوریا و بولونیا را هم دارد،  در سال 2018 با اقدام جالب و زیبایی از جانب رایولا مواجه شد که تا کنون از آن رونمایی نکرده بود. 

ساباتینی به علت مصرف بالای سیگار با بیماری ریه مواجه شده بود و رایولا به او اعلام کرد تا حاضر است کمکش کند. ساباتینی در این باره نوشت:" مینو، وقتی که زنده بودی اجازه تعریف کردن این خاطره را به من نمی دادی. با هم دعواهای زیادی داشتم اما یادم نمی رود که وقتی دچار بیماری شدیدی شده بودم، به همسرم زنگ زدی و پیشنهاد دادی تا من را به آمریکا ببری و همه هزینه های درمانم را بپردازی. حرکتی زیبا، خوشایند و بدون هیاهوی رسانه ای که هرگز فراموش نمی کنم. ممنون، مینو."

4125