توافق باشگاه عربستانی با سرمربی سابق لیون، مارسی و رم

توافق باشگاه عربستانی با سرمربی سابق لیون، مارسی و رم

پایگاه خبری فوتبالی- رسانه‌های ایتالیایی و عربستانی از توافق النصر با رودی گارسیا سرمربی سابق لیون و رم خبر دادند.                                    

به گزارش فوتبالی، باشگاه النصر عربستان که این سال‌ها زیر سایه همشهری خود الهلال بوده، در دو فصل اخیر تغییرات متعدد و عجیبی را بر روی نیمکت خود تجربه کرده و این تیم هفت سرمربی متفاوت را روی نیمکت خود نشانده و هرگز نتوانسته است نتایج دلخواه خود را کسب کند.

مالکین متمول النصر در جدیدترین مذاکرات خود به دنبال جذب رودی گارسیا سرمربی سابق لیون و رم هستند. در همین زمینه، رودی گالی‌اتی روزنامه‌نگار ایتالیایی تأیید کرد که مذاکرات النصر با گارسیا به‌خوبی پیش می‌رود.

این خبرنگار در اکانت رسمی خود در شبکه اجتماعی توییتر نوشت: رودی گارسیا در یک‌قدمی عقد قرارداد با النصر برای هدایت این تیم در فصل آینده قرار دارد.

علاوه بر این، روزنامه المیدان الریاضی عربستان نیز از طریق حساب رسمی خود در توییتر به توافق النصر با رودی گارسیا سرمربی فرانسوی اشاره کرد.

المیدان الریاضی نوشت که دو طرف در مورد تمام شرایط قرارداد بین خود به توافق رسیدند و مسلي آل معمر رئیس باشگاه نیز متن قرارداد را برای این سرمربی فرانسوی فرستاده و منتظر است تا قبل از اعلام رسمی خبر حضور گارسیا در النصر، امضای او را به دست آورد.

النصر قصد دارد بلافاصله پس از پایان قرارداد میگل آنخل روسو سرمربی آرژانتینی در تابستان 2022، با سرمربی سابق بوکاجونیورز قطع همکاری کند.

9719