رتبه سومی بنفیکا در لیگ قهرمانان فوتسال اروپا با گلزنی طیبی

رتبه سومی بنفیکا در لیگ قهرمانان فوتسال اروپا با گلزنی طیبی

پایگاه خبری فوتبالی- تیم فوتبال بنفیکا با شکست نماینده فرانسه رتبه سوم مسابقات لیگ قهرمانان فوتسال اروپا را از آن خود کرد. 

به گزارش فوتبالی، در دیدار رده‌بندی مسابقات لیگ قهرمانان فوتسال اروپا، از ساعت 16:30 امروز (یکشنبه - به وقت تهران) تیم‌ فوتبال بنفیکای پرتغال که حسین طیبی را در اختیار دارد به مصاف ACCS فرانسه رفت و در نهایت، موفق شد با نتیجه 5 بر 2 بر حریف خود غلبه کند و عنوان سومی این رقابت‌ها را از آن خود کرد.

در این بازی حسین طیبی کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان در دقیقه 19 گل اول بنفیکا و گل اول بازی را به ثمر رساند. چیشکالا در دقیقه 29، سیلوستر فریرا در دقیقه 32، جاکار در دقیقه 38 و رافائل هنمی در دقیقه 39 هم دیگر گل‌های نماینده پرتغال را به ثمر رساندند. نماینده فرانسه هم در دقایق 32 و 36 به ترتیب توسط توره و لوتین به گل رسید.

یاران طیبی جمعه شب در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان فوتسال اروپا با قبول شکست 5 بر 4 از رسیدن به فینال بازمانده بودند. بنفیکا با کسب عنوان سومی به مدال برنز این رقابت‌ها رسید و اولین مدال اروپایی‌اش را از سال 2016 کسب کرد.

همچنین از ساعت 19:30 امروز یکشنبه (به وقت تهران) در بازی فینال این رقابت‌ها، تیم‌های بارسلونا و اسپورتینگ لیسبون به مصاف هم می‌روند تا قهرمان این دوره مشخص شود.

9719