ملی‌پوش جوان انگلیسی در آستانه وداع با سرخ‌پوشان شهر منچستر

ملی‌پوش جوان انگلیسی در آستانه وداع با سرخ‌پوشان شهر منچستر

پایگاه خبری فوتبالی - مارکوس رشفورد يکی از شش بازيکنی که منچستر يونايتد می‌تواند تابستان امسال آن‌ها را به فروش برساند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه میرور اسپورت چاپ کشور انگلستان، گفته می‌شود که مدیریت باشگاه منچستر يونايتد انگلیس می‌تواند تا آرون ون بيساکا، اريک بایی، فيل جونز، الکس تلس، آنتونی مارسيال و مارکوس رشفورد را در پنجره نقل و انتقالات تابستانی به فروش برساند.

شياطين سرخ اريک تن هاگ را به عنوان سرمربی جديد خود معرفی کرده‌اند و ظاهراً به مرد هلندی مبلغی معادل با رقم دویست ميليون پوند بودجه برای بهبود وضعیت و تقویت نقاط مختلف تيم در پنجره نقل و انتقالات آينده اختصاص داده خواهد شد.

قرارداد پل پوگبا، نمانيا ماتيچ، جسی لينگارد، ادينسون کاوانی، خوان ماتا و لی گرانت در پايان فصل با باشگاه سرخ‌پوش شهر منچستر تمام می‌شود و انتظار می‌رود که همگی با اولدترافورد خداحافظی کنند.

در همين حال و طبق گزارش خبرنگار نشریه میرور اسپورت چاپ کشور انگلستان، آرون فن بيساکا، اریک بایی، فیل جونز، الکس تلس، آنتونی مارسيال و مارکوس رشفورد همگی می‌توانند به منظور افزايش بيشتر بودجه نقل و انتقالات این باشگاه فروخته شوند.

آنتونی مارسيال در حال حاضر به صورت قرضی در سويا حضور دارد اما انتظار می‌رود که در پايان رقابت‌های رقابت‌های فصل جاری به منچستر يونايتد بازگردد، زيرا تيم اسپانيایی قصد ندارد تا مذاکراتی را برای خريد مهاجم فرانسوی آغاز کند.

مارکوس رشفورد بازی مقابل ليورپول در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال جزیره را از ابتدا در ترکیب تیمش منچستر یونایتد آغاز کرد، اما گلزن ملی‌پوش انگليسی باز هم نتوانست اثری از خود بر جای بگذارد و حالا می‌تواند در فصل تابستان امسال، این باشگاه منچستری را ترک کند تا دوران حرفه‌ای خود را از نو و در جایی جدید شروع کند.

در همين حال، تصور نمی‌شود که آرون فن بيساکا، اریک بایی، فیل جونز و الکس تلس در برنامه‌های اریک تن هاگ هلندی در اولدترافورد جایی داشته باشند.

9404