جشن جنجالی بازیکنان بایرن مونیخ در ایبیزا پس از شکست

جشن جنجالی بازیکنان بایرن مونیخ در ایبیزا پس از شکست

پایگاه خبری فوتبالی - بایرن مونیخ یک هفته پس از فتح دهمین بوندسلیگای متوالی، روزهای آرامی را تجربه نمی کند.

به گزارش فوتبالی، باواریایی ها در مقابل ماینز که تیم دهم جدول است، با نتیجه سه بر یک باختند. بازیکنان بایرن مونیخ پس از  این شکست برای جشن گرفتن به منطقه ایبیزا در اسپانیا رفتند، مسئله ای که هوادارانشان را عصبانی کرده است. در حقیقت هواداران بایرن فصل تیمشان را به خاطر حذف توسط ویارئال از لیگ قهرمانان و شکست مقابل گلادباخ در جام حذفی، ناامیدکننده می دانند و به همین خاطر انتظار دارند که بازیکنانشان به اندازه آنها ناراحت باشند نه این که پیش از اتمام فصل با هم جشن بگیرند.

نشریه آلمانی بیلد گزارش داده است که اکثریت ترکیب پس از شکست مقابل بایرن مونیخ با پروازی اختصاصی راهی ایبیزا شدند تا قهرمانی بوندسلیگا را جشن بگیرند. در حقیقت فقط چند بازیکن شامل مانوئل نویر در مونیخ ماندند و بقیه تا سه شنبه در ایبیزا خواهند بود و در آن زمان به تمرین برمی گردند تا برای بازی ماقبل پایانی فصل مقابل اشتوتگارت آماده شوند.

بایرن مونیخ فعلا آینده مبهمی دارد. حذف از جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا باعث شده تا ناگلسمن خطر اخراج را حس کند و از سویی بهترین بازیکن این تیم یعنی لواندوفسکی هم در مسیر جدایی قرار دارد.

لوتار ماتیوس بازیکن اسبق بایرن مونیخ در مورد جشن بازیکنان بایرن در اییبزا گفت:" غیرقابل قبول است، به خصوص پس از چنین شکستی. اگر ماینز را شکست داده بودیم، تیم می توانست سه روز به ایبیزا برود. اگر جای ناگلسمن بودم، خاطیان را تنبیه می کردم و روزهای استراحت بعد از بازی را لغو می کردم."

4125