سرمربی نساجی با ۳ شکایت از طرف باشگاه آلومینیوم مواجه شد

سرمربی نساجی با ۳ شکایت از طرف باشگاه آلومینیوم مواجه شد

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه آلومینیوم اراک سه شکایت مختلف نسبت به سرمربی نساجی مازندران مطرح کرده است.

به گزارش فوتبالی، تیم نساجی مازندران روز چهارشنبه هفته گذشته با برتری یک بر صفر مقابل آلومینیوم اراک،‌ به قهرمانی جام حذفی فوتبال ایران دست یافت.

پس از این مسابقه، ساکت الهامی و اعضای باشگاه آلومینیوم علیه یکدیگر اظهار نظر کردند که در آستانه دیدار دو تیم در روز چهارشنبه هفته جاری، ترکش‌های آن مسابقه همچنان دیده می‌شود.

باشگاه آلومینیوم اراک پس از دو روز تعطیلی آخر هفته سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال، روز شنبه شکایات خود پیرامون اتفاقات فینال جام حذفی را همراه با مستنداتی که در اختیار داشت، به سازمان لیگ و پیوست آن را برای کمیته‌های انضباطی و اخلاق فدراسیون فوتبال ارسال کرد. چهار نامه و شکایت مختلف از باشگاه آلومینیوم درباره اتفاقات فینال، به سازمان لیگ ارسال شده که سه نامه مربوط به شکایات مختلف از ساکت الهامی، سرمربی نساجی بوده است.

« حضور مقابل رختکن آلومینیوم قبل از شروع مسابقه، عنوان کردن حرف نامتعارف، ایجاد درگیری و ضربه به محمد نوازی» در شکایت اول، «اظهارات پس از پایان مسابقه با خبرنگاران در میکسدزون ورزشگاه آزادی و توهین به نوازی» در شکایت دوم و «گفت‌وگو با برنامه فوتبال برتر و عنوان کردن موارد خلاف واقع در روند انتخاب سرمربی تیم آلومینیوم»، در شکایت سوم باشگاه اراکی از سرمربی نساجی عنوان شده و این باشگاه با ارسال فیلم‌های مربوطه، اعاده حیثیت کرده است.

همچنین باشگاه آلومینیوم اراک نسبت به قصور مسئول برگزاری مسابقه فینال جام حذفی که موجب رقم خوردن اتفاقات مقابل رختکن آلومینیوم شد، در اختیار گذاشتن رختکن این تیم به نساجی، پراکندگی تماشاگران نماینده اراک در ورزشگاه آزادی و عدم اجازه به مدیران کارخانه و باشگاه آلومینیوم برای حضور در جایگاه مهمانان ویژه، شکایت دیگری تنظیم و به سازمان لیگ ارسال کرده است.

تیم‌های آلومینیوم اراک و نساجی از ساعت 19 روز 14 اردیبهشت در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال، در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک مقابل هم صف‌آرایی می‌کنند.

۴۱۵۴