گلایه ناگلزمان از ستاره آلمانی تیمش: نمی‌دانم چرا خوب نمی‌شود!

گلایه ناگلزمان از ستاره آلمانی تیمش: نمی‌دانم چرا خوب نمی‌شود!

پایگاه خبری فوتبالی - پس از چند هفته در اوج بودن، وینگر ملی‌پوش و آلمانی باواریایی‌ها اخیرا به دلیل عملکرد ضعیفش در ترکیب این تیم باز هم مورد انتقاد قرار گرفته است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های آلمانی، لروی سانه، بازیکن تیم ملی فوتبال آلمان و وینگر و ستاره خط حمله باشگاه بایرن مونیخ نیم فصل اول فوق‌العاده‌ای را پشت سر گذاشت، اما اخیرا سایه‌ای از شخصیت سابق خود بوده است.

یولیان ناگلزمان، سرمربی جوان و آلمانی بایرن مونیخ هم با تایید این موضوع اعلام کرد که علت افت و خیزهای لروی سانه را نمی‌داند و می‌گوید: "من نمی‌توانم صد درصد توضیح دهم که چرا او هیچ وقت به حد نهایت کیفیتش نمی‌رسد. باید از خود او بپرسید. او به اندازه کافی بزرگ شده است که نظرش را اعلام کند. صبحت کردن در مورد بازیکنان راحت است اما نمی‌توانم جای او جواب بدهم."

بایرن مونیخ در حساس‌ترین مقطع فصل با افت کیفی چند بازیکن کلیدی خودش مواجه شد. اگر چه لروی سانه اکنون سیبل انتقادات واقع شده است اما علاوه بر این وینگر آلمانی سابق تیم فوتبال منچستر سیتی انگلستان، توماس مولر و یاشوا کیمیش، دو بازیکن ملی‌پوش و آلمانی دیگر باواریایی‌ها نیز در هفته‌های گذشته کاملا از شرایط آرمانی خودشان به دور بوده‌اند. اتفاقاتی که ظاهرا پاسخ چندان روشنی هم برایشان وجود ندارد!

9404