آغاز دور جدید تمرینات تیم ملی کشتی آزاد

آغاز دور جدید تمرینات تیم ملی کشتی آزاد

پایگاه خبری فوتبالی- دور جدید تمرینات تیم ملی کشتی آزاد ایران برای رویدادهای پیش رو با تعداد کمتری از ورزشکاران از سه شنبه آغاز می‌شود.

به گزارش فوتبالی، با برگزاری مسابقات کشتی آزاد قهرمانی آسیا، تمرینات تیم ملی نیز به پایان رسید و دور جدید تمرینات احتمالا از روز سه شنبه آغاز خواهد شد. در این مرحله از اردو تعداد کمتری از کشتی گیران شرکت می کنند تا سایر کشتی گیران خود را برای جام تختی که خرداد برگزار می شود آماده کنند.

با اعلام کادر فنی دارندگان مدال طلای قهرمانی آسیا به همراه طلایی های جهانی نروژ در این مرحله از تمرینات شرکت دارند اما یکی دو کشتی گیر با دلایل موجه در این مرحله از اردو شرکت نمی کنند. 

رحمان عموزاد در ۶۵ کیلو، یونس امامی در ۷۴ کیلو، علی سوادکوهی در ۷۹ کیلو، امیرحسین فیروزپور در ۹۲ کیلو، محمدحسین محمدیان در ۹۷ کیلو و یداله محبی در ۱۲۵ کیلوگرم در مسابقات قهرمانی آسیا صاحب مدال طلا شدند. حسن یزدانی، کامران قاسم‌پور و امیرحسین زارع دارندگان مدال طلای قهرمانی جهان هستند که در جام تختی کشتی نمی گیرند.

اعزام کشتی گیران به تورنمنت های مختلف و برگزاری رویدادهای داخلی از جمله جام تختی مراحلی از چرخه انتخابی است تا تکلیف 3 تیم اعزامی به بازیهای کشورهای اسلامی، بازیهای آسیایی و مسابقات جهانی مشخص شود. کادر فنی در نظر دارد آزادکاران طلایی جهانی و تعدادی دیگر از کشتی گیران را به مسابقات رنکینگ دار اعزام کند.

۴۱۵۴