اعلام اسامی سه غایب میلان برای بازی امشب با فیورنتینا توسط پیولی

اعلام اسامی سه غایب میلان برای بازی امشب با فیورنتینا توسط پیولی

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی ایتالیایی روسونری در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی امشب تیمش مقابل بنفش های فلورانس شرکت کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های ایتالیایی، استفانو پیولی در آستانه دیدار امشب برابر فیورنتینا در نشست خبری شرکت و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد که صحبت‌های او را در ادامه می‌خوانید:

در رابطه با تحسین مالدینی از شما و تیم؟

"افتخار می‌کنیم که چنین مدیران سطح بالایی چون مالدینی داریم."

آخرین وضعیت تیم؟

"همیشه اینطور فکر کرده‌ایم که بهترین کار این است که بر روی بازی بعدیمان تمرکز کنیم. این هفته تیمم را بسیار جدی و مصمم دیدم و امشب دوباره در زمین مسابقه به این دو فاکتور نیاز خواهیم داشت." 

آیا بازی‌های پایان فصل بیشتر از کیفیت نیاز به مسائل روحی و روانی دارد؟

"فکر می‌کنم همه چیز نیاز است. این هم باید گفته شود که بازی‌ها اغلب در تک صحنه‌هایی تکلیف شان مشخص می‌شود و شما باید چیز بیشتری برای ارائه داشته باشید که می‌تواند تکنیک، نگرش و سرسختی باشد. اشتباه است که به چهار بازی بعدیمان فکر کنیم و فقط باید به بازی امشب فکر کنیم."

درباره شانس قهرمانی اسکودتو؟

"فکر می‌کنم خونگرم و خونسرد بودن بهترین گزینه‌هایی است که می‌توان داشت. ما فوتبالی ارائه می‌دهیم که نیاز به صرف انرژی، تلاش و شدت دارد اما از طرفی برای فهمیدن لحظات مختلف در بازی باید شفاف بود. برابر لاتزیو ما شایسته پیروزی بودیم چرا که به آن ایمان داشتیم و امشب هم باید همین طور باشد."

احساس درونی شما از تجربه چنین فینال های فصل؟

"احساسات ما در این لحظه فقط تمرکز کافی و تمایل بسیار برای انجام درست کارمان تا پایان فصل است. هیچ کسی در تیم از حالا به 22 می فکر نمی‌کند و فقط به بازی امشب فکر می‌کنیم. شاهد هستیم که هفته به هفته پیش بینی قهرمان سری آ تغییر می‌کند."

در رابطه با نوع بازی فیورنتینا در دیدار امشب؟

"حدس زدن آن سخت است. زمانی که تیمی بخواهد شما بیش از حد به دروازه‌اش نزدیک شوید با انجام یک بازی بسته فضاهای کمی در اختیارتان می‌گذارد. بنابراین ما باید در انتخاب زمان‌های مناسب خوب باشیم. بودن در جریان بازی به این معنی است که درک سریع و مناسب موقعیت‌های مختلف بازی است."

آیا فکر می‌کنید که میلان در این فصل دست کم گرفته شده؟

"این موضوع که آیا در خارج از فضای تیم مورد تحسین قرار می‌گیریم یا نه چندان برایم اهمیتی ندارد. ما هنوز هم محدودیت‌هایی داریم که سعی در پوشش آن‌ها داریم."

در رابطه با وضعیت مصدومین؟

"بازیکنانی که برای بازی امشب دعوت نخواهند شد شامل کیائر و فلورنتزی است که به خوبی در حال ریکاوری می‌باشد و دانیل مالدینی که خستگی عضلانی دارد. به جز این سه بازیکن، همه دعوت خواهند شد."

در رابطه با آمادگی بن ناصر؟

"او در مچ پایش مشکلی داشت اما از روزهای اخیر همراه با ما در تمرینات گروهی شرکت داشته و حال او خوب است. قطعا توسط هیچ کس در تیم از جمله من و هم تیمی هایش دست کم گرفته نمی‌شود و انتظار زیادی از او وجود دارد. بن ناصر می‌داند که چطور در هر دو فاز به خوبی شرکت کند و هافبک کاملی است."

صبح پنجشنبه (اشاره به فردای شکست اینتر برابر بولونیا) به تیم چه گفتید؟

"پنجشنبه صبح تنها روزی بود که من با تیم صحبتی نکردم."

آیا ابراهیموویچ در روز پنجشنبه (فردای شکست اینتر برابر بولونیا) صحبتی انجام داده است؟

"زلاتان هر روز با هم تیمی هایش صحبت می‌کند و فکر نمی‌کنم در روز پنجشنبه چیز خاصی به هم تیمی هایش گفته باشد. پنجشنبه روزی بود که کمترین حرف برای گفتن وجود داشت."

درباره حضور بیش از 75 هزار هوادار روسونری در ورزشگاه برای بازی امشب؟

"هوادارانمان فوق‌العاده هستند و باید از آن‌ها باز هم تشکر کنم."

9404