واکنش پرز به قهرمانی رئال مادرید در لالیگا و جذب امباپه

واکنش پرز به قهرمانی رئال مادرید در لالیگا و جذب امباپه

پایگاه خبری فوتبالی - فلورنتینو پرز رئیس باشگاه رئال مادرید اذعان کرد که در هنگام جشن قهرمانی اصلا به کیلیان امباپه فکر نکرده است. 

به گزارش فوتبالی، عصر روز شنبه تیم‌های رئال مادرید و اسپانیول از چهارچوب هفته سی و چهارم لالیگا در استادیوم سانتیاگو برنابئو مقابل هم صف آرایی کردند و در پایان کهکشانی‌ها با برد چهار بر صفر، قهرمانی خود را در لالیگا مسجل کردند. این سی و پنجمین قهرمانی رئال در لالیگا بود. 

به نقل از مارکا، فلورنتینو پرز درباره این قهرمانی به Movistar گفت: "احساس تمام مادریدیستاها را درک می‌کنم. بسیار خوشحالم. هدف ما قهرمانی در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا بود. به هدف اول خود رسیدیم و حالا نوبت لیگ قهرمانان است."

"کیلیان امباپه؟ امروز به او فکر نکرده‌ام و اول باید نقشه‌هایمان را برای تابستان بریزیم و سپس خواهیم دید."

"انتقادات از کارلو آنچلوتی؟ او تجربه زیادی در امر مربیگری دارد و همیشه افرادی هستند که به انتقاد از دیگران بپردازند. ترکیب او با رئال مادرید عالی است. او مربی بسیار مهمی برای ماست و شاید او انتظار این پیشنهاد را از سوی ما نداشت. لحظه‌ای که با او راجع به مربیگری در رئال صحبت کردم، او یک ثانیه هم وقت را تلف نکرد. او به من گفت که رئال مادرید با تمامی باشگاه‌های دیگر فرق دارد و در این باشگاه بازیکنان هوادار تیم هستند."

4416