گواردیولا از الان به فکر بازی با رئال مادرید

گواردیولا از الان به فکر بازی با رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - پپ گواردیولا سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی اذعان کرد که از همین حالا به فکر بازی حساس مقابل رئال مادرید است. 

به گزارش فوتبالی، عصر روز شنبه تیم‌های لیدز یونایتد و منچسترسیتی از چهارچوب هفته سی و چهارم لیگ برتر انگلیس به مصاف هم رفتند که در پایان سیتیزن‌ها با کسب پیروزی چهار بر صفر به صدر جدول لیگ برتر بازگشتند. پپ گواردیولا و شاگردانش در بازی بعدی خود در روز چهارشنبه باید بازی برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا را مقابل رئال مادرید برگزار کنند. دیدار رفت دو تیم در استادیوم اتحاد با پیروزی چهار بر سه آبی‌های شهر منچستر به پایان رسید. 

به نقل از سایت مارکا، رئال مادرید نیز امروز دست به کار بزرگی زد و با پیروزی چهار بر صفر مقابل اسپانیول، سی و پنجمین قهرمانی لالیگا را جشن گرفت تا از روحیه خوبی برای دیدار برگشت در سانتیاگو برنابئو برخوردار باشند. پپ گواردیولا در کنفرانس خبری پس از بازی گفت: "باید به خوبی ریکاوری کنیم و سپس به آماده رویارویی با رئال مادرید شویم."

"رقابت با لیورپول؟ در گذشته بارها در چنین موقعیتی بوده‌ایم. باید تمامی بازی‌ها را برنده شویم و در غیر این صورت، لیورپول قهرمان خواهد شد. بازی خوبی مقابل لیدز به نمایش گذاشتیم."

4416