رویانیان: زمان حضورم در پرسپولیس یک بازیکن خارجی مشکل ساز شد/ بدهی سرخابی‌ها بین مدیران دست‌به‌دست می‌شود

رویانیان: زمان حضورم در پرسپولیس یک بازیکن خارجی مشکل ساز شد/ بدهی سرخابی‌ها بین مدیران دست‌به‌دست می‌شود

پایگاه خبری فوتبالی- مدیرعامل پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: چرخه ای که در دو تیم استقلال و پرسپولیس وجود دارد باعث می شود که بدهی ها میان مدیران دست به دست شود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از فارس، محمد رویانیان در حاشیه تکریم از خانواده‌های شهدای فاطمیون و اکرام ایتام، اظهار داشت: از افرادی که این مراسم را برگزار کردند تشکر می‌کنم. امسال این توفیق را داشتم که در آخرین روزهای ماه مبارک رمضان در این مراسم با حضور خانواده شهدای مدافع حرم از کشور تاریخی و همسایه افغانستان حاضر شوم. خیلی خوشحالم که پیشکسوتان با عشق و علاقه در این مراسم حضور پیدا کردند.

وی درمورد شرایط باشگاه پرسپولیس گفت: واقعیت این است که در پرسپولیس مشکلات و تلاطمی وجود دارد؛ هم در تیم و هم در باشگاه و هم بابت طلبکاران، اما پرسپولیس تیمی قابل اطمینان است. یعنی کادر فنی و بازیکنان با وجود چالش‌هایی که دارند، 6 امتیازی که از رقیب قدیمی خود عقب هستند، شایعات و حاشیه‌هایی که برای این تیم وجود دارد دست از تلاش برنمی دارند. پرسپولیس این توان و شخصیت را دارد که از این مشکلات عبور کند. می توانم بگویم که سختی‌هایی در پرسپولیس وجود دارد، اما می تواند به ساحل آرامش برسد. برای پرسپولیس آرزوی قهرمانی می‌کنم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درخصوص بدهی‌های سرخابی‌ها، تصریح کرد: فکر می‌کنم سیستم ایراد دارد. ما ساختار حقوقی قدرتمندی در نظام باشگاه‌داری کشور نداریم. فوتبال ایران ساختار حقوقی قوی می‌خواهد. قراردادها باید براساس یک شیوه‌نامه مشخص منعقد شود. از سوی دیگر نمایندگان خوبی در AFC و مجامع بین‌المللی نداریم تا بتوانند از حق و حقوق ایران دفاع کنند. ما اغلب در دادگاه‌ها و شکایت‌ها بازنده بودیم و این یعنی سیستم قضایی و حقوقی فوتبال نداریم و هم نفوذی در جامعه بین‌المللی نداریم.

رویانیان افزود: در 4-5 سال گذشته از برانکو که چند دوره تیم را قهرمان کرده تا کالدورن و سایر بازیکنان بدهی جمع شده است. بازیکنانی داشتیم که بازی نکردند و شکایت کردند. در دوران من هم اتفاقاتی رخ داد؛ یک بازیکن خارجی آورده بودم که مشکل‌ساز شد، اما من بدهی بازیکن خارجی قبل از خودم را پرداخت کردم. گویا این چرخه‌ای است که مانند دوی ماراتن دست به دست می‌شود. اشکال از سیستم، ساختار و مدیریت کلان کشور است.




۴۱۵۴