دو گزینه میلان برای تقویت بال راست از رئال‌مادرید و منچسترسیتی

دو گزینه میلان برای تقویت بال راست از رئال‌مادرید و منچسترسیتی

پایگاه خبری فوتبالی - یک نشریه ایتالیایی از آخرین وضعیت انتقال دوگانه منچسترسیتی و رئال مادرید به میلان برای تقویت بال راست این تیم گزارش داده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه لاریپابلیکا، صندوق مالی بحرینی اینوست کورپ به زودی باشگاه آث میلان ایتالیا را به ارزش 1.1 میلیارد یورو خریداری خواهد کرد و بنابراین از همین حالا فعالیت روسونری در بازار نقل و انتقالات آغاز شده است.

پائولو مالدینی و ریکی ماسارا هم‌چنان به کار خود در میلان پس از ورود مالکان جدید ادامه خواهند داد و بال راست میلان، یکی از نقاطی است که روسونری به صورت جدی قصد تقویت آن را برای فصل آینده دارد.

ریاض محرز از منچستر سیتی یکی از گزینه هایی است که طی چند روز گذشته به میلان لینک شده است اما روسونری در این راه تنها نیست و باشگاه پی اس جی نیز با توجه به خروج رایگان دی ماریا به جذب این وینگر با تجربه الجزایری علاقه‌مند می باشد. محرز 31 ساله تا ژوئن 2023 با منچستر سیتی قرار داد دارد.

گزینه دیگر در ارتباط با مارکو آسنسیو از رئال مادرید می باشد و این ملی پوش اسپانیایی همیشه از سمت مالدینی مورد تحسین قرار گرفته و حتی برای انتقال او به میلانلو در تابستان گذشته تلاش هایی انجام داد. قرارداد آسنسیو نیز به مانند محرز در تابستان 2023 به پایان خواهد رسید و سفید پوشان مادرید به هیچ وجه قصد ندارند تا این بازیکن ارزشمند را به صورت رایگان از دست بدهند.

این نشریه معتبر ایتالیایی در پایان به کمرنگ شدن بسیار جدی تمایل میلان به جذب دومنیکو براردی اشاره می کند.

9404