مهلت 48 ساعته پرسپولیس برای فرار از دردسر استوکس

مهلت 48 ساعته پرسپولیس برای فرار از دردسر استوکس

پایگاه خبری فوتبالی- آیا مهاجم ایرلندی سابق پرسپولیس پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه را می‌بندد؟

به گزارش فوتبالی، در صورتی که باشگاه پرسپولیس تا 48 ساعت آینده موفق به پرداخت مطالبات آنتونی استوکس نشود، کمیته انضباطی فیفا پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه را تا زمانی که پرسپولیس با استوکس تسویه نکند، خواهد بست.

آنتونی استوکس که در زمان مدیریت محمدحسن انصاری‌فرد به جمع قرمزها اضافه شد، بعد از انجام دیدار این تیم در امارات مقابل الشارجه و پایان مرخصی‌اش به ایران بازنگشت و بعد از آن نیز به بهانه کرونا قراردادش را فسخ کرد. در شرایطی که آن زمان مدیران پرسپولیس و افرادی که در قرارداد استوکس نقش پررنگی داشتند، معتقد بودند کلیه شرایط قرارداد به سود قرمزها است، اکنون این مهاجم ایرلندی موفق شده پس از طرح شکایت علیه پرسپولیس، این باشگاه را به پرداخت 86 هزار دلار دیگر علاوه بر 150 هزار دلاری که دریافت کرده بود محکوم کند.

پرسپولیس قصد داشت از محل مطالبات خود در ای اف سی بدهی 86 هزار دلاری به علاوه سود سالانه به استوکس را پرداخت کند اما مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا هنوز پاسخی به نامه پرسپولیس نداده‌اند. 

طی چند روز اخیر شایعاتی در مورد کسر امتیاز پرسپولیس در این خصوص به گوش رسید که کذب است چرا که فیفا بعد از پایان مهلت اولیه برای پرداخت مطالبات طرف برنده در کمیته تعیین وضعیت، مهلت دوباره‌ای می‌دهد. به عبارت دیگر اولین جریمه پرسپولیس بسته شدن پنجره این تیم است و بعد از آن فیفا سراغ جریمه کسر امتیاز خواهد رفت.

از باشگاه پرسپولیس خبر می‌رسد که این باشگاه در تلاش برای تامین این مبلغ است و گویا قرار است از محل پرداختی که قرار است کارگزار باشگاه به حساب آنها واریز کند طلب استوکس نیز پرداخت شود تا یکی دیگر از پرونده‌های دوره انصاری‌فرد بسته شود.

7655