پیش‌بینی بازیکن سابق لیورپول از قهرمان لیگ قهرمانان اروپا

پیش‌بینی بازیکن سابق لیورپول از قهرمان لیگ قهرمانان اروپا

پایگاه خبری فوتبالی- بازیکن سابق قرمزها پیش‌بینی خود از قهرمان این فصل لیگ قهرمانان را عنوان کرده‌است.

به گزارش فوتبالی، جیمی کرگر، اسطوره لیورپول پیشبینی خود را در مورد قهرمانی این دوره از لیگ قهرمانان اروپا انجام داده‌است. با پایان یافتن بازی‌های رفت نیمه‌نهایی، کرگر با اطمینان پیش‌بینی خود از این رقابت‌ها را بیان کرده‌است.

این فوتبالیست سابق، که به کارشناس تلویزیونی تبدیل شده‌است، توضیح داد که او کاملاً انتظار دارد تیم سابقش جام را در این فصل بالای سر ببرد.

کرگر گفت: "فکر می‌کنم لیورپول قهرمان لیگ قهرمانان اروپا می‌شود. به‌نظر می‌رسد که این رقابت‌ها متعلق لیورپول است و آن‌ها نیمی از راه صعود به فینال را پیموده‌اند. فکر می‌کنم رئال مادرید هم به فینال برسد. وقتی شما این تعداد موقعیت را در بازی اول ازدست بدهید، با یک مشکل بزرگ روبرو خواهید شد. این یک بازی بزرگ است."

لیورپول تاکنون فصل قدرتمندی را پشت‌سر گذاشته‌است. آن‌ها در حال بازی برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا را با دو گل برتری آغاز می‌کنند. آنها به احتمال زیاد با حذف ویارئال به فینال لیگ قهرمانان صعود می‌کنند.

با این حال، قرمزها در فینال به مصاف منچسترسیتی، تحت هدایت پپ گواردیولا، یا رئال مادرید، متخصص لیگ قهرمانان اروپا، خواهند رفت. این بدان معناست که رقابت هنوز به پایان نرسیده است. سیتی اکنون رقیب داخلی آن‌هاست و رئال مادرید نیز در فینال لیگ قهرمانان 2018 آن‌ها را شکست داد.

با این حال، قرمزها وضعیت بااطمینانی دارند. آن‌ها در این فصل لیگ قهرمانان اروپا تنها یک شکست را تجربه کرده‌اند، آن هم شکست مقابل اینتر در بازی برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی بود، که نهایتا با نتیجه 2-1 به مرحله بعد صعود کردند.

9719