گزارش تسنیم/ جام تختی مانع از دعوت تعداد زیادی از کشتی‌گیران به اردوی بعد از مسابقات آسیایی

گزارش تسنیم/ جام تختی مانع از دعوت تعداد زیادی از کشتی‌گیران به اردوی بعد از مسابقات آسیایی

پایگاه خبری فوتبالی- باتوجه به اینکه سومین مرحله از چرخه انتخابی تیم ملی کشتی آزاد در پیش است، اردوی بعد از آسیایی شاگردان پژمان درستکار با تعداد کمتری از دعوت‌شدگان استارت خواهد خورد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، نیمه دوم خرداد ماه جام تختی کشتی آزاد به عنوان سومین مرحله از چرخه انتخابی تیم ملی در تنکابن برگزار خواهد شد.

در این مرحله درحالیکه حسن یزدانی، کامران قاسم‌پور و امیرحسین زارع به عنوان سه طلایی کشتی آزاد در جهانی 2021 نروژ به همراه رحمان عموزاد، یونس امامی، علی سوادکوهی، امیرحسین فیروزپور، محمدحسین محمدیان و یدالله محبی به عنوان 6 طلایی ایران در قهرمانی آسیا معاف از مسابقه هستند و از مرحله نهایی انتخابی تیم ملی بار دیگر وارد چرخه خواهند شد، علیرضا سرلک، محمد نخودی و مجتبی گلیج سه مدال‌آور ایران در جهانی نروژ به همراه کشتی‌گیران منتخب مراحل قبلی چرخه در مسابقات حضور خواهند یافت.

باتوجه به اینکه جام تختی یکی از مراحل مهم چرخه انتخابی تیم ملی است و تا حدود زیادی تکلیف ملی‌پوشان کشتی در سال 2022 و همچنین شرایط برگزاری مرحله نهایی انتخابی تیم ملی در آن مشخص خواهد شد، اردویی که بعد از مسابقات آسیایی برگزار می‌شود با تعداد کمتری از کشتی‌گیران خواهد بود.

درواقع کادرفنی تیم ملی ترجیح می‌دهد کشتی‌گیرانی که قرار است در جام تختی مبارزه کنند، در شهرهای خود و زیر نظر مربیان‌شان خود را برای حضور در این مسابقه آماده کنند تا بعد از جام تختی حرف و حدیثی در خصوص حمایت از کشتی‌گیر خاصی به میان نیاید.

دور جدید تمرینات تیم ملی کشتی آزاد بعد از قهرمانی آسیا طی روزهای آینده استارت خواهد خورد. به احتمال فراوان 9 کشتی‌گیری که از شرکت در جام تختی معاف هستند اکثریت اردونشینان را تشکیل خواهند داد.

۴۱۵۴