سه بازیکن بروسیا دورتموند در رادار آ ث میلان

سه بازیکن بروسیا دورتموند در رادار آ ث میلان

پایگاه خبری فوتبالی - به دنبال احتمال انجام تغییر مالکیت روسونری، گفته می‌شود که این تیم به دنبال جذب و به خدمت گرفتن سه بازیکن از زنبورهای دورتموندی می‌باشد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه توتو اسپورت ایتالیا، در جریان تغییر مالکیت آتی، آث میلان، این تیم ایتالیایی در حال برنامه‌ریزی فصل آینده خود می‌باشد و گفته می‌شود سه بازیکن بروسیا دورتموند آلمان به انتقال به باشگاه آث میلان ایتالیا مرتبط شده‌اند.

بنا به گزارش توتو اسپورت چاپ تورین ایتالیا، صحبت‌هایی از علاقه آ.ث میلان به سه بازیکن بروسیا دورتموند آلمان وجود دارد. مانوئل آکانجی بیست و ش ساله، امره جان بیست و هشت ساله و تورگان هازارد 29 ساله. 

میلان آکانجی را به عنوان جانشین کاپیتان تیم آلسیو رومانیولی در نظر دارد. قرارداد این بازیکن بیست و هفت ساله چند هفته دیگر به پایان می‌رسد و مشخص نیست او به تیم میلانی تمدید خواهد کرد یا نه. 

دومین خروجی میلان شاید فرانک کسیه بیست و پنج ساله است که راهی بارسلونا خواهد شد و امره جان می‌تواند جانشینی مناسبت برای این بازیکن ملی‌پوش ساحل عاجی باشد. تورگان هازارد نیز برای تقویت خط حمله میلان در نظر گرفته شده است.

در روزهای گذشته خبر و شایعات بسیاری از فروش سهام باشگاه آث میلان و واگذاری مالکیت این تیم ایتالیایی به یک شرکت سرمایه‌گذاری بحرینی منتشر شده که ظاهرا قرار بر این است که این انتقال و فروش در پایان رقابت‌های فصل جاری سری آ ایتالیا انجام شود.

9404