صحبت‌های ستاره بارسلونا پس از تمدید قراردادش تا سال 2026

صحبت‌های ستاره بارسلونا پس از تمدید قراردادش تا سال 2026

پایگاه خبری فوتبالی - رونالد آرائوخو مدافع اروگوئه‌ای بارسلونا اذعان کرد که همیشه نیوکمپ را خانه خود می‌دانسته و قصد ترک این باشگاه را نداشته است.

به گزارش فوتبالی، سرانجام در روز جمعه رونالد آرائوخو با تمدید قراردادش تا سال 2026 به شایعات خروجش از باشگاه کاتالانی خاتمه داد. خوان لاپورتا و ژاوی از چند ماه پیش مذاکرات خود را برای متقاعد کردن آرائوخو آغاز کردند و بالاخره به هدف خود رسیدند. این مدافع 22 ساله توجه چند باشگاه انگلیسی و ایتالیایی را به خود جلب کرده بود. 

به نقل از مارکا، آرائوخو پس از تمدید قراردادش به وبسایت رسمی باشگاه بارسلونا گفت: "می‌خواهم از پدر و مادر و همچنین همسرم تشکر کنم. ما فراز و نشیب‌های زیادی را تجربه کردیم. خانواده من فداکاری‌های زیادی انجام دادند، اما بالاخره جوابش را گرفتند. این قرارداد برای ما خیلی مهم بود."

"از همان اول هیچ شکی نداشتم که به این باشگاه تعلق دارم. من به این تیم و پروژه آن ایمان دارم. پیشنهادات دیگری روی میز بوددند، اما ما خیلی زود به توافق رسیدیم. ژاوی در این روند تاثیر مهمی داشت و من با چند بازیکن دیگر صحبت کردم. همیشه فکر می‌کردم که قراردادم تمدید می‌شود و حالا امیدوارم که جام‌های زیادی با لباس این باشگاه فتح کنم."

4416