اخبار مثبت درباره میلان در آستانه دیدار حساس خانگی برابر فیورنتینا

اخبار مثبت درباره میلان در آستانه دیدار حساس خانگی برابر فیورنتینا

پایگاه خبری فوتبالی - رسانه‌های نزدیک به باشگاه میلان در آستانه دیدار حساس برابر فیورنتینا از خبرهای پیرامون این باشگاه اطلاع داده‌اند. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه میلان نیوز ایتالیا، استفانو پیولی و باشگاه میلان پیرامون تیم یک سپر ایجاد کرده‌اند تا از شایعات و گمانه‌زنی ها محافظت کنند و عملاً نسبت به هر خبری از بیرون اهمیتی قائل نمی‌شوند.

با توجه به شکست شوکه کننده اینتر برابر بولونیا، حالا روسونری با حداکثر انرژی خود را برای میزبانی از فیورنتینا آماده می‌کند؛ دیداری که بیش از هفتاد و پنج هزار هوادار روسونری در ورزشگاه از این تیم حمایت خواهند کرد.

خبر مثبت در رابطه با اسماعیل بن ناصر و در دسترس بودن این ملی پوش الجزایری برای دیدار یکشنبه شب مقابل فیورنتینا در رقابت‌های سری آ ایتالیا می‌باشد و این بازیکن در تمرینات اخیر به صورت پا به توپ در زمین مشغول بوده است.

بنابراین وضعیت اسماعیل بن ناصر نسبت به چند روز اخیر و مصدومیت اخیرش، بهتر محسوب می‌شود و تلاش خواهد کرد تا برای دیدار حساس خانگی در سن سیرو برابر فیورنتینا در دسترس باشد. تمرینات روز شنبه یعنی امروز نیز بسیار تعیین کننده خواهد بود.

این مسابقه خانگی برابر فیورنتینا برای میلانی‌ها در تعیین قهرمانی این فصل رقابت‌های سری آ ایتالیا بسیار مهم و حیاتی خواهد بود و روسونری در حال آماده سازی خود برای این دیدار مهم و حساس است.

9404