پیشتازی منچستریونایتد از سایر رقبای لیگ برتری در مسیر جذب مهاجم ناپولی

پیشتازی منچستریونایتد از سایر رقبای لیگ برتری در مسیر جذب مهاجم ناپولی

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه های لیگ برتری برای به‌خدمت گرفتن ویکتور اوسیمن، مهاجم ناپولی به‌صف شده‌اند و منچستریونایتد درحال حاضر در این رقابت پیشتاز است.

به گزارش  فوتبالی و به نقل از کوریره دلواسپورت، نیوکاسل یونایتد اولین باشگاه انگلیسی بود که با پیشنهاد 84 میلیون پوندی در ژانویه علاقه خود به این مهاجم را علنی کرد. اکنون به‌نظر می‌رسد شیاطین سرخ پس از آغاز مذاکرات با مدیر برنامه‌های اوسیمن، روبرتو کالندا، از سایر رقبا پیشی گرفته‌اند.

ملی پوش نیجریه ای در این فصل در 28 بازی برای ناپولی 16 گل به‌ثمر رسانده‌است و چنین نمایشی آرسنال را نیز، که در این تابستان شدیدا به‌دنبال یک مهاجم نوک می‌باشد، به جذب او ترغیب کرده‌است.

گلزنی‌های این بازیکن 23 ساله در این فصل به شاگردان اسپالتی کمک کرد تا برای قهرمانی سری‌آ رقابت کنند و اکنون شانس بالایی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا داشته‌باشند. هرچند از قراردادی که او هنگام انتقال از لیل به ناپولی در سال 2020 امضا شد همچنان سه‌فضل باقی مانده‌است، بنظر می‌رسد که مشتریان این مهاجم نیجریه‌ای قصد دارند در این تابستان مقصد جدیدی را برای بازیکن فعلی پارتنوپی رقم بزنند.

ناپولی تمایلی به از دست دادن این ستاره ندارد، اما امیدوار است که حداقل درصورت به‌فروش رساندن او  مبلغ قابل‌توجهی را دریافت کنند.

پیشنهاد یونایتد به دریافت چراغ سبز از سرمربی جدید، اریک تن هاگ متکی خواهد بود. این درحالی است که به نظر می رسد آرسنال باتوجه به شانس بالای خود برای حضور در لیگ قهرمانان اروپای فصل آینده، شانس بالاتری در این رقابت داشته‌باشد.

9719