بارسلونا اگر مسی و نیمار را حفظ می‌کرد چه ترکیبی داشت؟

بارسلونا اگر مسی و نیمار را حفظ می‌کرد چه ترکیبی داشت؟

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا به طور کلی فصل ضعیفی را پشت سر گذاشت و خیلی ها معتقدند که رقم خوردن این فصل ضعیف به این علت بوده که بارسلونا مهره های توانمندی که همیشه در اختیار داشته است را در این فصل در اختیار نداشته و همین قضیه موجب شده تا آبی و اناری ها نتوانند مثل سال های نه چندان دور خود عمل کنند.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا در تابستان 2017 نیمار جونیور را با رقم هنگفت 222 میلیون یورو به پاریسن ژرمن فروخت و گران ترین نقل و انتقال تاریخ فوتبال را رقم زد. لیونل مسی هم در تابستان گذشته و با اتمام قراردادش با بارسلونا راهی پی اس جی شد. البته بازیکنان دیگری هم بوده اند که در سال های دور تر از بارسلونا جدا شده اند و بارسا نتوانسته آن ها را حفظ کند. به عنوان مثال یکی از آن بازیکنان تیاگو آلکانترا است که اگر در بارسلونا حضور داشت می توانست در این روز ها در خط هافبک آبی و اناری ها بسیار موثر واقع شود.

بارسلونا با حضور مسی و نیمار و اگر فاتی مصدومیت های کمتری داشت، می توانست ترکیب بسیار قدرتمند تری داشته باشد و اوضاعش با آن چیزی که امروز هست، تفاوت داشته باشد. این قضیه نشان می دهد که ضعف های مدیریتی در سال های اخیر بیشترین ضربه را به بارسلونا زده است.

1470