برتری پرگل گل گهر در دیدار تدارکاتی(عکس)

برتری پرگل گل گهر در دیدار تدارکاتی(عکس)

پایگاه خبری فوتبالی- شاگردان قلعه نویی در دیداری تدارکاتی به برتری ۶ گله رسیدند.

به گزارش فوتبالی، گل‌گهر که پس از اردویی چند روزه در سیرجان به تهران آمده تا چند بازی دوستانه برگزار کند و آماده شروع مسابقات لیگ برتر شود، پس از پیروزی ٢ بر ١ مقابل تراکتور در کمپ الیاف، امروز در همین کمپ به مصاف آبی‌پوشان رفت و توانست در پایان با نتیجه ۶ بر ٢ در این مسابقه به برتری دست پیدا کند.

امیرقلعه‌نویی در نیمه اول این مسابقه البته بیشتر از بازیکنانی استفاده کرده بود که جوان هستند و کمتر فرصت بازی در لیگ با آنها می‌رسد و در نیمه دوم بود که شاهد حضور بازیکنان سرشناس این تیم بودیم. ضمن اینکه استنلی کی‌روش در این مسابقه به دلیل مصدومیت غایب بود.  

پیش از سفر به سیرجان نیز گل‌گهر در دیداری دوستانه مقابل تیم امید  در ورزشگاه آزادی به برتری ٢ بر ١ دست یافته بود تا حالا از چهار مسابقه تدارکاتی پیاپی مقابل تیم امید، فجرسپاسی، تراکتور و آبی پوشان به چهار پیروزی دست یافته بود.

یکی از نکات این مسابقه نیز حضور مهدی اربابی پیشکسوت خوشنام فوتبال بود که در جریان بازی کنار امیر قلعه‌نویی روی نیمکت گل‌گهر نشسته بود.
آبی‌پوشان سیرجانی حالا پس از پشت سر گذاشتن چند مرحله تمرینی پرفشار آماده سفر به اهواز و مصاف با فولاد خوزستان می‌شوند؛ دیداری که چهارشنبه هفته پیش‌رو در ورزشگاه فولاد آره‌نای اهواز برگزار خواهد شد.

۴۱۵۴