کمک خلبان 120 دقیقه‌ای ساکت برای قهرمانی

کمک خلبان 120 دقیقه‌ای ساکت برای قهرمانی

پایگاه خبری فوتبالی- ساکت الهامی که در فینال دو جام حذفی اخراج و محروم شده با کمک دستیار اولش پرواز قهرمانی تیم‌هایش را به سلامت به زمین نشانده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، ساکت الهامی در حالی برای دومین بار جام قهرمانی حذفی را در فاصله دو سال بالای سر برد که پس از اخراج در دقیقه۶۴ در فینال سال۹۹ در مشهد با تراکتور و ۹۰ دقیقه محرومیت از همراهی نساجی در فینال اخیر در آزادی، کار را به دستیار و رفیق دیرینه خود سپرده و در نهایت برای بالا بردن جام به زمین آمده است.

مصطفی صداقت دستیار اول ساکت که همکاری‌اش با الهامی به دستیاری هر دو با یحیی گل‌محمدی در پدیده مشهد می‌رسد؛ در این دو بازی نقش بسزایی در خیال راحت ساکت از هدایت تیمش داشته و با حدود ۱۲۰دقیقه هدایت تراکتور و نساجی در فینال‌های حذفی ۹۹ و ۱۴۰۱ در نبود سرمربی، جام را صحیح و سالم به دستان ساکت الهامی سپرده است.

مربی مشهدی و یار غار ساکت پس از حدود ۶۰۰ روز از اولین ماموریت موفق ۳۰دقیقه‌ای خود در زمان اخراج او در حفظ قهرمانی حذفی با تراکتور، مجددا مقابل آلومینیوم اراک هم در ماموریت خود موفق ظاهر شد و توانست در محرومیت سرمربی خود پس از ۹۰ دقیقه هدایت نساجی از لب خط جام را صحیح و سالم تحویل ساکت الهامی دهد و در کنار او جام قهرمانی را برای دومین بار بالای سر ببرد.


با قهرمانی‌های حذفی به نظر کوبل ساکت-صداقت هم به مانند خیلی از کوبل‌های مربیگری در لیگ جا افتاده و دور از انتظار نیست که همچنان استمرار پیدا کند.

۴۱۵۴