کمیته حسابرسی فدراسیون فوتبال حجت را تمام کرد؛ پاداش های نامتعارف باید برگردانده شود (تصویر نامه)

کمیته حسابرسی فدراسیون فوتبال حجت را تمام کرد؛ پاداش های نامتعارف باید برگردانده شود (تصویر نامه)

پایگاه خبری فوتبالی- کمیته حسابرسی فدراسیون فوتبال با ارسال نامه‌ای به سرپرست سابق تیم ملی خواهان بازگرداندن پاداش‌‌های پرداخت شده به او شد.

به گزارش فوتبالی، چند وقت قبل که سند پاداش‌های نامتعارف در زمان ریاست عزیزی خادم بر فدراسیون فوتبال به یاران رسانه ای و غیررسانه ای خودش افشا شد چیزی که بیشتر از همه به چشم آمد پرداختی‌ها به سرپرست سابق تیم ملی بود.

مجتبی خورشیدی که بدون احتساب یورو‌هایی که به منظور پول تو جیبی (روزی ۵۰ یورو در سفرهای خارجی تیم ملی) به او پرداخت شده بود تقریبا ۹۱۵ میلیون تومان برای چند ماهی که به عنوان سرپرست تیم ملی در اردوها حضور داشت دریافت کرده بود بعد از احضار به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال برای توضیحات در خصوص این پرونده در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران که در مورد اینکه باید این مبالغ را به فدراسیون فوتبال بازگرداند گفته بود که این‌ها برداشت‌های ذهنی افراد است و این پاداش‌ها در فوتبال مبلغی نیست و البته او طبق اشل پاداش گرفته است. 

حالا سندی توسط کمیته حسابرسی فدراسیون فوتبال رسانه‌ای شده که نشان می دهد سرپرست سابق فدراسیون فوتبال باید اضافه تمام مبالغی که دریافت کرده است را بدون کم و کاست بازگرداند.

متن این نامه به شرح ذیل است:

نظر به اینکه براساس استاد ارائه شده امور مالی" پیوست " با دستور رئیس وقت فدراسیون که البته خارج از اختیارات ایشان بوده است، به مشارالیه علاوه بر حقوق ماهیانه به مبلغ ۳۵ میلیون تومان، مبلغ ۹/۱۵۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال پاداش پرداخت گردیده است و از طرفی سقف پاداش صعود تیم ملی به جام جهانی به پرسنل اداری، پشتیبانی و سرپرستی حداکثر مبلغ ۶۵۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال تصویب شده است و از طرفی مازاد بر سقف تعیین شده به نامبرده در جلسه مورخ ۱۴۰۰/۱۲/۱۹ به تصویب هیأت رئیسه محترم فدراسیون نرسیده است، علیهذا مقرر فرمائید به منظور رعایت مقررات و حفظ حقوق حقه فدراسیون فوتبال نسبت به مازاد پرداختی به ایشان به مبلغ ۸/۵۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال به حساب فدراسیون فوتبال با قید فوریت اقدام شود. کریم بهرامی؛ سرپرست کمیته حسابرسی."

سراجی عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال هم اعلام کرده بود پاداش هایی که بر اساس مجوز شورای برون مرزی و مصوبه هیات رییسه فدراسیون فوتبال به افراد مختلف تعلق گرفته باشد، باید از آنها پس گرفته شود.

۴۱۵۴