مهاجمی که ژاوی به او بی‌محلی می‌کند کرونا گرفت

مهاجمی که ژاوی به او بی‌محلی می‌کند کرونا گرفت

پایگاه خبری فوتبالی - پس از اسکار مینگزا اکنون یکی دیگر از بازیکنان بارسلونا هم به بیماری کرونا مبتلا شده است تا بدین ترتیب تعداد کرونایی های حال حاضر ترکیب بارسلونا به دو نفر برسد و این قضیه، این استرس را ایجاد می کند که دیگر بازیکنان و اعضای باشگاه بارسلونا هم به کرونا مبتلا شوند.

به گزارش فوتبالی، به نظر می رسد که کرونا هنوز سایه خود را از سر باشگاه های بزرگ اروپایی بر نداشته است چرا که به تازگی مارتین بریتویت هم به بیماری کرونا مبتلا شده است و تست کرونای او مثبت از آب در آمده است.

مارتین بریتویت مدت ها است که در ترکیب بارسلونا به میدان نرفته است. در واقع این مهاجم دانمارکی 6 بازی است که برای بارسلونا به میدان نرفته است و آخرین باری که برای بارسلونا فرصت کوتاهی برای بازی به دست آورد، مقابل اوساسونا بود.

ژاوی به طور کلی اعتقادی به بریتویت ندارد و به مهاجمانی که خودش در ژانویه به بارسلونا آورده است، اعتماد بیشتری دارد و به همین علت به این مهاجم دانمارکی میدان نمی دهد. بریتویت فصل را خوب شروع کرد اما به مرور زمان افت کرد و از ترکیب بارسا کنار رفت و اکنون هم کرونایی شده است. به نظر می رسد که بریتویت در تابستان از بارسلونا جدا شود.

1470