معصومه جهان‌چی: گرفتن یک امتیاز در خانه سپاهان بد نیست

معصومه جهان‌چی: گرفتن یک امتیاز در خانه سپاهان بد نیست

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی ملوان بندرانزلی از تساوی شاگردانش مقابل تیم سپاهان اظهار رضایت کرد.

به گزارش فوتبالی، در هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان ایران سپاهان در ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان به مصاف ملوان بندرانزلی رفت و در پایان با نتیجه تساوی 1-1 متوقف شد.

معصومه جهان‌چی در کنفرانس خبری پس از بازی، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به بیان محمودی، دوست و همبازی قدیمی‌ام بابت تیم خوبی که ساخته و امسال جزء سه تیم برتر لیگ ماست تبریک می‌گویم.

سرمربی ملوان ادامه داد: از اول هفته به بازیکنان گفتیم که باید در این بازی پیروز شوند. درحالی که در زمان‌های از فصل به تیم‌های باختیم که اصلا مستحق آن نتایج نبودیم. 

وی با بیان اینکه بازیکنانش خودشان را در این بازی باور داشتند، تصریح کرد: در طی تمرینات و آنالیزی که از تیم سپاهان داشتیم، به این باور رسیدیم که می‌توانیم امشب برنده بازی باشیم.

جهان‌چی درخصوص عملکرد داور و مردود اعلام شدن گل برتری تیمش، متذکر شد: فکر می‌کنم در دقیقه 94، گل ما به درستی وارد دروازه سپاهان شد اما داور آن را آفساید گرفت؛ امیدوارم فیلم بازی موجود باشد و ما اشتباه کنیم.

سرمربی ملوان بندرانزلی درخصوص هواداران پرشور انزلی‌چی نیز عنوان کرد: به سه هزار هوادار انزلی تبریک می‌گویم که هفته قبل تیمشان را مقابل تیم شهرکرد تشویق کردند و مطمئناً بیش از این تعداد هوادار منتظر نتایج خوب تیم ما هستند.

او در واکنش به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه تیمش برای مساوی به اصفهان آمده بود، پاسخ داد: ما برای سه امتیاز پا به میدان گذاشتیم. دقیقاً روز بعد از بازی با تیم شهرکرد به بازیکنانم گفتم که هفته بعد در مصاف با سپاهان باید برنده باشیم.

جهان‌چی در ادامه گفت: احساس می‌کنم سه امتیاز اصلاً دور از دسترس نبود. سپاهان تیمی است که تعداد پاس‌های زیادی دارد و بازی خوبی انجام می‌دهد و ما در زمین این تیم بازی می‌کردیم ولی برای سه امتیاز آمده بودیم و با تلاش بازیکنانم یک امتیاز از خانه سپاهان بردن بد نیست.

سرمربی ملوان در پایان نیز خاطرنشان کرد: امیدوارم بازی‌های بعدی را هم با همین صلابت و تعصبی که بازیکنان ملوان امروز از خود به نمایش گذاشتند، انجام دهیم و به نتایج بهتری دست پیدا کنیم.

1377