سارا قمی: دریافت دو گل در 10 دقیقه ابتدایی، ما را از برد دور کرد

سارا قمی: دریافت دو گل در 10 دقیقه ابتدایی، ما را از برد دور کرد

پایگاه خبری فوتبالی- کاپیتان تیم هیات فوتبال البرز پس از تساوی شب گذشته تیمش مقابل ذوب آهن، از عملکرد هم‌تیمی‌هایش در نیمه نخست ناراضی بود.

به گزارش فوتبالی، در هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان، نماینده البرز در ورزشگاه انقلاب شهر کرج به مصاف ذوب آهن اصفهان رفت.

بازی در نیمه نخست با برتری دو گله ذوب آهن به پایان رسید اما در نیمه دوم شاگردان پرستو کرمی به خود آمدند و تیم البرز توانست بازی را به تساوی بکشد و از شکست خانگی فرار کند.

سارا قمی در پایان این دیدار، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در نیمه نخست برخلاف چیزی که انتظار داشتیم، بسیار بد بازی کردیم و حدوداً در 10 دقیقه اول دو گل خوردیم.

کاپیتان تیم البرز ادامه داد: این دوگل موجب از دست رفتن روحیه تیمی هم شد و هرکاری کردیم نتوانستیم که بچه‌ها را از این نظر در نیمه اول به بازی بازگردانیم.

وی درخصوص نیمه مربیان در این دیدار، خاطرنشان کرد: بین دو نیمه وقتی که به رختکن رفتیم، پس از صحبت با سایر بازیکنان، تیم از نظر روحی برگشت و خوشبختانه در نیمه دوم دو گل به ثمر رساندیم.

قمی همچنین افزود: شاید در نیمه دوم بازهم می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم ولی شوک نیمه اول ما را از کسب پیروزی دور کرد و ریکاوری روحی بازیکنان کمی سخت شد.

او که در این دیدار یک ضربه پنالتی را هم هدر داد و مقابل زهره کودایی مغلوب شد، گفت: امیدوارم در بازی‌های بعدی عملکرد خوبی داشته باشیم و بتوانیم به نتایج دلخواه خود دست پیدا کنیم. یک امتیاز هم در این دیدار قابل قبول است.

1377