ساناز محمدی: ملوان مقابل ما کاملا بسته بازی کرد

ساناز محمدی: ملوان مقابل ما کاملا بسته بازی کرد

پایگاه خبری فوتبالی- مربی تیم فوتبال زنان سپاهان پس از توقف تیمش مقابل ملوان، بازی بسته و دفاعی مهمان را عامل توقف شاگردانش دانست.

به گزارش فوتبالی، در هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان ایران، سپاهان اصفهان در ورزشگاه نقش‌‌جهان به مصاف ملوان بندرانزلی رفت و در پایانِ این دیدار با نتیجه 1-1 متوقف شد.

در جریان این بازی، بیان محمودی از ناحیه دست دچار آسیب دیدگی شد تا سرمربی زردپوشان پس از پایان بازی به سرعت ورزشگاه را ترک کند و این مربی سپاهان بود که در کنفرانس خبری پس از بازی حضور یافت.

 ساناز محمدی پس از تساوی تیمش مقابل ملوان بندرانزلی در کنفرانس خبری اظهار کرد: ما پس از برطرف شدن مصدومیت بازیکنان‌مان و رفع خستگی آن‌ها که ناشی از حضور در تیم ملی بود عملکرد رو به رشدی داشتیم.

مربی سپاهان افزود: برد مقابل شهرداری سیرجان و نمایش خوبی که در آن بازی داشتیم نشان داد روند خوبی را دنبال می‌کنیم و گواه بر بازی خوب شاگردان ماست.

وی ضمن تمجید از تیم مهمان در این بازی، عنوان کرد: ملوان همیشه از تیم‌های خوب لیگ ما بوده و از شهری می‌آید که فوتبال، ورزش اول آن‌ها است و روی آن سرمایه‌گذاری خوبی هم می‌کنند. به این تیم تبریک می‌گویم.

محمدی در خصوص شرایط فنی این دیدار، تصریح کرد: ملوان مقابل ما فوتبال بسته‌ای بازی کرد و ما را به چالش کشید. متأسفانه نتوانستیم بازی همیشگی خودمان را به نمایش بگذاریم.

مربی نماینده اصفهان در خصوص مصدومیت بیان محمودی-سرمربی سپاهان- در جریان این بازی هم گفت: او بر اثر یک حادثه دچار آسیب دیدگی شدید شد که پزشکیار به خوبی توانست روند درمانی را انجام دهد و خدا را شکر الان در شرایط خوبی بسر می‌برد.

1377