منچستریونایتد، منچسترسیتی و چلسی مشتریان مدافع شگفتی‌ساز لیگ قهرمانان

منچستریونایتد، منچسترسیتی و چلسی مشتریان مدافع شگفتی‌ساز لیگ قهرمانان

پایگاه خبری فوتبالی- سه تیم قدرتمند لیگ برتر در این تابستان برای به‌خدمت گرفتن مدافع 25 ساله ویارئال تلاش می‌کنند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از فابریتزیو رومانو، منچسترسیتی، چلسی و منچستریونایتد همگی در تابستان علاقه‌مند به جذب پائو تورس، مدافع ویارئال هستند.

درحالی‌که تورس همچنان بازی برگشت ویارئال مقابل لیورپول در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا را پیش‌رو دارد و تمرکز خود را به این دیدار معطوف کرده‌است، این بازیکن 26 ساله ممکن است در تابستان اِل‌مادریگال را ترک کند.

یک بند آزادسازی به ارزش حدود 60 میلیون یورو در قرارداد او، می‌تواند باعث شود که سه تیم لیگ برتری مذاکرات خود برای متقاعد کردن این بازیکن اسپانیایی را با جدیت دنبال کنند. البته بعید بنظر می‌رسد که انگلیسی‌ها در این مسیر چالشی را تجربه نکنند، زیرا بارسلونا نیز در اسپانیا جز مشتریان این مدافع 25 ساله است.

تورس در این فصل 39 بار در تمامی رقابت‌ها برای تیم اونای امری به میدان رفته است و با نمایش‌های برجسته مقابل یوونتوس و بایرن مونیخ در مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا، پایه‌گذار صعود زیردریایی‌ها به مرحله نیمه‌نهایی بوده‌است.

توماس توخل، سرمربی چلسی، تورس را به‌عنوان جانشین آنتونیو رودیگر زیر نظر دارد.

شب نقل وفابریتزیو رومانو ادعا کرد، که رودیگر برای پیوستن به رئال مادرید با این باشگاه برسر قراردادی تا سال 2026 به‌توافق رسیده‌است.

9719