زهره کودایی: در عرض 10 دقیقه کامبک خوردیم/ حضور هوادارن به لیگ قدرت می‌دهد

زهره کودایی: در عرض 10 دقیقه کامبک خوردیم/ حضور هوادارن به لیگ قدرت می‌دهد

پایگاه خبری فوتبالی- سنگربان ملی پوش تیم ذوب آهن اصفهان در پایان دیدار با نماینده البرز، گفت که تیمش در زمان کوتاهی برد را با تساوی عوض کرده است.

به گزارش فوتبالی، در هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان ایران، هیأت فوتبال البرز در خانه میزبان ذوب آهن اصفهان بود که این دیدار جذاب با تساوی 2-2 به پایان رسید.

زهره کودایی در پایان این دیدار، درمصاحبه با خبرنگاران اظهار کرد: قبل از این بازی می‌دانستیم که کار سختی داریم. تیم البرز تلفیقی از دختران جوان در کنار با تجربه‌هاست.

گلر ملی‌پوش ذوب آهن ادامه داد: در نیمه اول با دو گل پیش افتادیم ولی در نیمه دوم در عرض 10 دقیقه تیم البرز توانست کامبک بزند و کار به تساوی کشیده شد.

او که در این بازی یک ضربه پنالتی را هم مهار کرد، گفت: دوست داشتیم این بازی را با سه امتیاز تمام کنیم اما متأسفانه نشد. بالأخره فوتبال است و هیچ چیز در آن قابل پیش‌بینی نیست.

کودایی ضمین تبریک به تیم البرز، تصریح کرد: این تیم از ابزاری که دارد به خوبی استفاده می‌کند و بازیکنانش واقعاً در زمین می‌جنگند. امیدوارم در بازی‌ها بعدی نقاط ضعف خود را پوشش دهیم و بتوانیم نتایج دلخواه خود را کسب کنیم.

دروازه‌بان ذوب آهن در واکنش به حضور هواداران در ورزشگاه، خاطرنشان کرد: این اتفاق بسیار خوب است. شما دیدید که هفته قبل در دو بازی سیرجان-بم و همچنین ملوان-شهرکرد نزدیک به دوهزار تماشاگر به ورزشگاه آمده بودند.

او در ادامه افزود: این حضور برای فوتبال بانوان بسیار مهم است و امیدوارم روند حضور تماشاگران در دیدارهای بعدی هم ادامه‌دار باشد؛ چرا که باعث لذت بردن همه‌ی خانم‌ها از فوتبال می‌شود و با حضور هواداران لیگ قوی‌تری خواهیم داشت. 

1377