منچسترسیتی دیوانه و خشن است

منچسترسیتی دیوانه و خشن است

پایگاه خبری فوتبالی - روبن دیاز ستاره پرتغالی منچسترسیتی ادعا کرد که او هم تیمی‌هایش هیچ ترسی برای مقابله با رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو ندارند. 

به گزارش فوتبالی، در سه شنبه گذشته، تیم‌های منچسترسیتی و رئال مادرید از دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در استادیوم اتحاد مقابل هم صف آرایی کردند که در پایان این نبرد جذاب، سیتیزن‌ها با نتیجه چهار بر سه به پیروزی رسیدند. این نتیجه باعث شد تا لوس بلانکوس هنوز برای بازی برگشت در سانتیاگو برنابئو شانس صعود به فینال را داشته باشند. 

به نقل از سایت گل، دیاز راجع به پیروزی روز سه شنبه به خبرنگاران گفت: "می‌دانیم که با چه تیمی روبرو شده‌ایم. می‌دانیم که نام بزرگی در لیگ قهرمانان اروپا دارند و از اتمسفر سانتیاگو برنابئو آگاه هستیم. اما همچنین می‌دانیم که هدف خودمان چیست و باید به آن برسیم. می‌خواهیم با تمام وجود تلاش کنیم و به پیروزی برسیم."

دیاز در ادامه افزود: "سانتیاگو برنابئو استادیوم وحشتناکی است، اما منچسترسیتی نیز یک تیم دیوانه و خشن می‌باشد. برای این بازی آماده خواهیم بود. بازی پس از دور رفت برای ما تمام نشد و اصلا دل‌خوش به نتیجه‌ای که گرفتیم نیستیم. می‌دانیم چه چیزی در برنابئو در انتظار ماست و برای آن آماده هستیم."

4416