بارسلونا در آستانه محقق کردن مهم‌ترین خواسته ژاوی

بارسلونا در آستانه محقق کردن مهم‌ترین خواسته ژاوی

پایگاه خبری فوتبالی - منابع نزدیک به باشگاه بارسلونا خبر از سفر موسی سیسوکو ایجنت عثمان دمبله به کاتالونیا می‌دهند و قرار است جلسه مهمی با سران بلوگرانا بر سر تمدید قرارداد موکلش داشته باشد. 

به گزارش فوتبالی، تنها چند ماه از قرارداد عثمان دمبله باقی مانده و تا به امروز خوان لاپورتا و ژاوی هرناندز تلاش‌های بسیاری برای متقاعد کردن او انجام دادند. در حالی که در ژانویه به نظر می‌رسید که رابطه دمبله با ژاوی و لاپورتا شکراب شده، اما درخشش این ستاره فرانسوی باعث شده تا کاتالان‌ها مجبور به استفاده کردن از او شوند و حالا گفته می‌شود که امکان به توافق رسیدن دو طرف بیش از هر موقع دیگری وجود دارد. 

به نقل از مارکا، نشریه اسپورت مدعی است که موسی سیسوکو در چند روز گذشته توانسته موکلش را راضی کند تا درخواست‌های مالی‌اش که بسیار بیشتر از توانایی مالی بارسلونا است را کاهش دهد. قرار است تا در روزهای آتی، یک جلسه دیگر میان لاپورتا و سیسوکو برگزار شود و در همین حین، هیئت مدیره بارسلونا در تلاش است تا راهی برای بهبود پیشنهادش بیابد. 

ژاوی هرناندز در اولین مصاحبه‌اش پس از قبول کردن سکان هدایت بارسلونا، تاکید کرده بود که لاپورتا باید تمدید قرارداد عثمان دمبله را در اولویت قرار دهد.

4416