بدشانسی جدید ژاوی؛ مدافع بارسلونا به کرونا مبتلا شد

بدشانسی جدید ژاوی؛ مدافع بارسلونا به کرونا مبتلا شد

پایگاه خبری فوتبالی - باشگاه بارسلونا روز پنجشنبه اعلام کرد که نتیجه تست کرونای اسکار مینگزا مثبت شده است و بدین ترتیب این بازیکن به قرنطینه رفته است تا دست ژاوی برای انتخاب ترکیبش بسته  تر شود.

به گزارش فوتبالی، باشگاه بارسلونا اعلام کرده است که با وجود مثبت شدن تست کرونا، شرایط اسکار خوب است و در حال حاضر اوضاع روحی خوبی دارد. اسکار به نظر می رسد که یکی از غایبان قطعی بارسلونا در بازی مقابل مایورکا خواهد بود. سرجی روبرتو هم به علت تشدید مصدومیتش غایب است و ادامه فصل را از دست داده است. از طرفی آنسو فاتی بالاخره با اتمام مصدومیتش برگشته است و احتمالا دقایقی خواهد داشت.

بارسلونا در حالی در پنج بازی پایانی فصل حاضر می شود که برای آنها نایب قهرمانی اهمیت بالایی به خصوص از نظر مالی دارد. در حقیقت پاداش تیم های لالیگا بر اساس عملکردشان در طول فصل متفاوت است. از سویی اگر بارسا نتواند دوم شود، شانس حضور در سوپرجام اسپانیا در عربستان را از دست خواهد داد و از این حیث نیز از نظر مالی متضرر می شوند چرا که پاداش هشت میلیون یورویی حضور در این مسابقات را هم از دست خواهند داد. با توجه به مشکلات مالی بارسلونا، چنین ضررهای مالی اوضاعشان را بد و بدتر می کند و به همین خاطر تلاش می کنند تا نایب قهرمان شوند.

4125